Ja det är nog så. Fågelvägen bor vi inte så långt från området det hände så det var inte så konstigt att den var här i krokarna.
Fruktansvärt obehagligt och sorgligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är nog så. Fågelvägen bor vi inte så långt från området det hände så det var inte så konstigt att den var här i krokarna.
Japp, be din hemmatandläkare skriva en remiss, tror det ska finnas på sjukhustandvården på Falu lasarett, och det får man köra bil på också då det går ur kroppen direktLustgas vore kanske idé att testa s kanske man vågar gå till tandläkaren men tydligen krävs remiss för det
När sambon berättade hur han kom hem igår, och sen såg Boll sitta och vänta på mig vid dörren så rann tårarna här också. Älskade, älskade djur.
Här är 8+ och riktigt skönt.Jag har slutat frysa
Men skulle behöva på WC och börjar med bli jobbigt röksugen.
Misstänker att balkongen är kall men måste ju ändå upp så spela roll lika bra gå ut med då.
Nice, vet inte vad det är här.Här är 8+ och riktigt skönt.
Det kan inte vara öronen som spökar?Minstingen är inne i nån fas som gör att han vaknar ofta på natten och är utom sig. Det enda som hjälper är att ha honom liggandes på mig. Tänk att min doft och värme kan vara den största tryggheten i världen för en så liten människa. Fascinerande.
Är på pub. Medelåldern är nog 45 och ett liveband kör covers på Jimi Hendrix. Kryllar av truckerkepsar och hockeytröjor
Du bekräftar alla mina fördomar om NorrbottenDör!
Kommer ihåg en gång i Norrbotten när jag var på besök och skulle gå ut. Det fanns ETT hak. De tillredde en mkt oklar drink i ett ölglas. Sen kom en snubbe i Luleå-hockeytröja och bara:
”Såg du matchen?”
Jag bara
Stel tystnad. Sen sa han:
”Ok men kör du nå skoter då..?”
Stelt
Det kan inte vara öronen som spökar?
Man kan prova ge lite smärtstillande för att se om det hjälper.
Mår riktigt uselt. Bara att hålla tummarna för att det inte är något alarmerande (än så länge avvaktar dom bara i alla fall).
Jag som bara vill upp och duscha.