Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har hittat @athena_arabians julklapp :p
25jRrKx.png

Jag kryper under täcket, fryser :crazy:
Ingen större plan på att sova men då kommer väl Herr Blund när han inte är inbjuden gissar jag.
Ska försöka klura ut vad den eländiga tölpen går att muta med, kan vara bra att veta.
Tunga tankar en lördagskväll :rofl:

Jag har slutat frysa :banana:
Men skulle behöva på WC och börjar med bli jobbigt röksugen.
Misstänker att balkongen är kall men måste ju ändå upp så spela roll lika bra gå ut med då.

Minstingen är inne i nån fas som gör att han vaknar ofta på natten och är utom sig. Det enda som hjälper är att ha honom liggandes på mig. Tänk att min doft och värme kan vara den största tryggheten i världen för en så liten människa. Fascinerande.
Det kan inte vara öronen som spökar? :)

Man kan prova ge lite smärtstillande för att se om det hjälper.

Vaknade och var typ genomsvettig. Man ska inte råka somna med stor patientskjorta och tjockt täcke i ett varmt rum. Det var skönt med eget badrum att knata in i i alla fall. Stort tack till landets alla skattebetalare, ni gör mitt liv betydligt mer drägligt!

Lyckades tajma det himla bra med nattens antibiotikados i alla fall, den kom precis när jag var på väg tillbaka till sängen :up: . Nu återstår att se om jag kan somna om, under en tunnare filt den här gången

Är på pub. Medelåldern är nog 45 och ett liveband kör covers på Jimi Hendrix. Kryllar av truckerkepsar och hockeytröjor :D

Dör!
Kommer ihåg en gång i Norrbotten när jag var på besök och skulle gå ut. Det fanns ETT hak. De tillredde en mkt oklar drink i ett ölglas. Sen kom en snubbe i Luleå-hockeytröja och bara:
”Såg du matchen?”
Jag bara :confused:
Stel tystnad. Sen sa han:
”Ok men kör du nå skoter då..?”

Stelt :rofl:

Mår riktigt uselt. Bara att hålla tummarna för att det inte är något alarmerande (än så länge avvaktar dom bara i alla fall).
Jag som bara vill upp och duscha.

Vilken tur att jag är på jobbet i tid efter att ha sovit pissigt några timmar. Första tågen är inställda så här sitter jag och sitter :rage: :wtf:.

Det kan inte vara öronen som spökar? :)

Man kan prova ge lite smärtstillande för att se om det hjälper.

Tänderna håller på nu, vilket iofs kan påverka öronen med men smärtstillande gör inte så stor skillnad. Han har varit sån här till och från i en månad. Första tänderna kom dagarna efter varandra, det är ca 2 veckor sen. Man ser tydligt flera andra som ligger nära ytan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
3 356
Senast: Catsu
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
94 95 96
Svar
1 919
· Visningar
93 585
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: Gabby_Ossi
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Julklappar 2024!
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat