Som SeanBanan?!Nä men har sett några jag känner eller kände till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som SeanBanan?!Nä men har sett några jag känner eller kände till.
Har machat två gånger på tinder så nej!Här ni matchat nångång med nån ni redan känner eller har träffat i ett annat sammanhang? Gillar faktiskt lite när det händer, man har redan lite koll på hur de är, och det ger ju ett litet plus på potentialen att man har matchat, känns det som.
yes.Som SeanBanan?!
Det är inte riktigt så.Omöjligt att du är lika destruktiv som jag! häng på!
Ok, jag fattar inte hur man lyckas ha flera samtidigt!Det är inte riktigt så.
Jag har inte egenskapen av att vara singel.
Helt ärligt kan jag inte minnas att det har hänt efter att jag fyllde 15.
Däremot så har jag jonglerat flera samtidigt under en period. Det var krångligt och inget att rekommendera.
Nä. De flesta jag känner är i stabila, monogama parförhållanden. Vännen jag såg idag, tja, han borde vara perfekt för mig och tvärt om men när vi träffas så är det verkligen ingen attraktition mellan oss, så då blev det till att svepa vänster. Kan inte komma på direkt någon som redan finns i min bekantskapskrets som skulle kunna finnas på tinder och kunna gå att svepa höger på Skittråkigt.Här ni matchat nångång med nån ni redan känner eller har träffat i ett annat sammanhang? Gillar faktiskt lite när det händer, man har redan lite koll på hur de är, och det ger ju ett litet plus på potentialen att man har matchat, känns det som.
Du, jag är en bullrig, social katastrof till rugguggla och jag får trevliga inviter i alla möjliga sammanhang.Hehe, vad svarade du då?
All dejting handlar väl om att framhäva sig själv på ett positivt sätt. Dvs, ta fram sina positiva sidor .
Känns väldigt mkt som att söka ett jobb i princip.
Handlar om att jag inte vill bli bortsorterad i så tidigt stadium. Att framställa sig som introvert med få vänner fungerar inte riktigt. När de flesta tjejer har vänner som intresse nr 1. Känns nästan som tjejer inte har nå intressen överhuvudtaget. Förutom de som har hästar eller hundintressen. Känns ibland som det gör det svårt att hitta saker att prata om... jag har inte lust att snacka om hennes vänner.Jag ä nyfiken. Varför inte direkt? Varför senare?
Du har inte funderat på varför just de tjejerna är singel då?Resa & vänner. Det är nästan bara de intressen många har...
När det gäller @Hero så är det bättre han fokuserar på sina egna fel och brister istället för att som vanligt leta fel på alla kvinnor på nätet.Du har inte funderat på varför just de tjejerna är singel då?
Är det bättre att bli bortsorterad senare?Handlar om att jag inte vill bli bortsorterad i så tidigt stadium. Att framställa sig som introvert med få vänner fungerar inte riktigt. När de flesta tjejer har vänner som intresse nr 1. Känns nästan som tjejer inte har nå intressen överhuvudtaget. Förutom de som har hästar eller hundintressen. Känns ibland som det gör det svårt att hitta saker att prata om... jag har inte lust att snacka om hennes vänner.
Fan! jag skulle inte läsa denna tråd, Blir bara sugen på en träff!
Inte jag heller.Ok, jag fattar inte hur man lyckas ha flera samtidigt!
På nästan ett år två macher, struntar i tinder.Du får väl Tindra lite då och se om du matchar med någon?
Är det bättre att bli bortsorterad senare?
Nä, tjejer har såklart inga intressen. Varför vill du ens "matcha" med folk du inte verkar ha nåt gemensamt med?
Men om dessa tjejer skriver vänner och resa som intresse bara för att de tror att det skall vara så och så spinner @Hero vidare på det så att alla till slut lurar alla, då blir det ju bara kaos av det hela.När det gäller @Hero så är det bättre han fokuserar på sina egna fel och brister istället för att som vanligt leta fel på alla kvinnor på nätet.
Jahapp. Här drog man och tränade med hunden, kommer tillbaka och det vilken härva jag startade.. ber om ursäkt för att jag satte igång den här längkarusellen, i mitt huvud var det bara en snabb fråga som jag tänkte skulle vara glömd efter ett svar eller två. Håhå jaja.
Ang intressen så vill jag faktiskt helst träffa en tjej som har nått annat än "resa och umgås med vänner" jag. Jag gillar folk som har nån mer specifik hobby eller nått sånt de gillar att lägga sin fritid på!