Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Därför att du dels minskar dina chanser radikalt till att träffa någon. Sen de tjejer jag fastnar för är oftast mer extrovert än introvert. Antar att man kanske dras lite till varandras motsatser :).
Men om man dras till varandras motsatser skulle du ju träffa FLER extroverta om du skrev att du var introvert?? Om motsatserna dras till varandra.... Så du verkar inte tro på det där med motsatser själv om du låtsas vara mer extrovert än du är

Du tycker det minskar dina chanser radikalt att vara ärlig med att du är introvert men sen tycker du att eftersom man dras till sin motsats så kommer dom gilla dig i alla fall? Okej? Dt går inte ihop men lycka till

Om man dras till varandras motsatser, du är introvert och vill träffa en tjej som är extrovert, då är det väl ytterligare en anledning att vara ärlig med det direkt?
Nja, bättre att framstå som neutral då har du både chans på introverta och extroverta. Att man är introvert kommer ändå att komma fram förr eller senare.

Jag är som isberget Titanic mötte.
Har varit med om tappad propelleraxel, att vråla efter en yxa på vattnet utanför stadshuset med tillfälligt ragg (blev räddad av förbipasserande båt), och att tappa propeller på väg till Sandhamn. INGEN vill ha mig på en stor färja.
Jag är född den 14/4 (Titanic krokade med isberget) och har en namnsdag 28/9 (Estonia sjönk) och ändå älskar jag båtar.

Jag är som isberget Titanic mötte.
Har varit med om tappad propelleraxel, att vråla efter en yxa på vattnet utanför stadshuset med tillfälligt ragg (blev räddad av förbipasserande båt), och att tappa propeller på väg till Sandhamn. INGEN vill ha mig på en stor färja.
Helt plötsligt känns sjösjuka rätt okej att luda av. Finns ju trots allt postafen och liknande. :rofl: Jobbigaste jag varit med om är soppatorsk i min lilla insjö och hastigt uppkommen dimma även det i samma sjö. Men det var otäckt. Snacka om noll koll kokosboll på var vi var och då kan vi ändå sjön utan och innan.

Här ni matchat nångång med nån ni redan känner eller har träffat i ett annat sammanhang? Gillar faktiskt lite när det händer, man har redan lite koll på hur de är, och det ger ju ett litet plus på potentialen att man har matchat, känns det som.

Jag har aldrig åkt på kryssning:D hatar båtar.
Jag är likadan skulle aldrig sätta mig på en kryssningsbåt frivilligt. (Segelbåt går utmärkt, det har jag själv haft). Blev botad från såna efter att ha lumpat på Gotland och åkt den där jävla båten fredag och söndag i ett år.
Kan väl säga att det där med längd begriper jag inte alls nåt av :meh:. Aldrig ens reflekterat över att det skulle vara en dealbreaker.

Här ni matchat nångång med nån ni redan känner eller har träffat i ett annat sammanhang? Gillar faktiskt lite när det händer, man har redan lite koll på hur de är, och det ger ju ett litet plus på potentialen att man har matchat, känns det som.
Nä men har sett några jag känner eller kände till.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 557
Senast: Whoever
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 998
Senast: netia
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 654
Senast: LovingLife
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 645
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar