Haha!Handlar om att jag inte vill bli bortsorterad i så tidigt stadium. Att framställa sig som introvert med få vänner fungerar inte riktigt. När de flesta tjejer har vänner som intresse nr 1. Känns nästan som tjejer inte har nå intressen överhuvudtaget. Förutom de som har hästar eller hundintressen. Känns ibland som det gör det svårt att hitta saker att prata om... jag har inte lust att snacka om hennes vänner.
Är ännu svårare för mig då som är kvinna och dejtar kvinnor, ingen av oss har intressen.. Det blir liksom aldrig något samtal för ingen har något intressant att säga. Vi sitter där helt tyst, sedan har vi sex för det finns ändå inget att prata om, sedan sitter vi där tyst igen.
Vi hittar heller inte på något tillsammans, eftersom ingen av oss är intresserad av något så är det svårt att komma på saker att göra.
Nej, seriöst. Skärp dig. Kvinnor är av samma art som män, även om du verkar ha svårt att begripa det. Vi har intressen, vi har intellekt, vi har själar, vi är alltså inte bara kropp. Så gör inte det där gamla misstaget grekerna gjorde genom att skilja på kropp och själ, det fungerar inte så.
Kvinnor är minst lika mycket tänkande varelser som män. Börja med att inse det så är du en bra bit på väg.