Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den empiriska kunskapen måste dessutom komma från "Rätt" person.
Jag t.ex. duger inte.
KL
jag trodde detta var en tråd som skulle disskutera hur man främjar god hästhållning och hållbara hästar???
Till TS:
Där har du en anledning till att vi som har friska hästar sällan skriver i hästvård. Ingen vill lyssna, de har fullt upp med att ösa skit på varandra
Varför är det så få användare med friska hästar som på hästvård skriver hur dom gör.??
Varför är det så många användare med sjuka hästar som på hästvård söker hjälp??
Alla har vi våra referensramar och HUR man talar ...
Däremot skulle jag gärna återvända till att diskkutera trådens huvudämne, vilket jag liksom TS tycker är viktigt.
Ja nu så var det ju inte "min" empiri utan mina hovslagares.När inte från rätt person utan från tillräckligt många av varandra oberoende ...
Och problemet är att ATT du delar med dig.
Jag (och jag vet många fler) som har mer än en sk hobbyhäst har dem inte försäkrade. jag gör som du. Lägger undan de pengarna till behov.
Däremot vill jag säga emot lite att inte skador kan läkas ut. Många skador kan enligt mig det om man bara ger det just tid. Och upptäcker de första små syptomen innan skadan förvärrats.
KL
jag trodde detta var en tråd som skulle disskutera hur man främjar god hästhållning och hållbara hästar???
Till TS:
Där har du en anledning till att vi som har friska hästar sällan skriver i hästvård. Ingen vill lyssna, de har fullt upp med att ösa skit på varandra
Förstår inte riktigt var du vill komma?
menar du att det är alla tränares fel att hästar inte håller?