Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det var nog även under förutsättningen att det var runt 11-12 anmälda i tråden vid det tillfället. Nu är vi ju betydligt fler så förutsättningarna har ju ändrats lite..
Har hittat hit! Harvart i Ullared idag
Är inte hemma nu så läser senare ikväll!
Fast jag undrar om vi som faktiskt till och med skrev upp oss under pågående lek har större problem än de som ramlade in på slutet?Och ett matematiskt svar på den frågan skulle kunna vara x+12=17
X=5
( 5 symboliserar då alla som är bortom räddning och inte kan hålla sig borta )
Ibland får den igång leken så vi slipper en massa OT.
Det vågar jag lova att @Paddington också är...Jag är glad att det inte var något jädra BM val igen
Fast det beror ju heeelt på omständigheterna...Det vågar jag lova att @Paddington också är...
Du kanske föredrar att kompisarna i lyan är lite mer diskreta?Fast det beror ju heeelt på omständigheterna...
Du kanske föredrar att kompisarna i lyan är lite mer diskreta?
Å herregud så nära mig.. jag var i Hermanstorp och tränade terräng hela eftermiddagen.
Jag har hittat hit
det tror jag alla som ingår i en ev lya skulle föredra, skulle inte du?Du kanske föredrar att kompisarna i lyan är lite mer diskreta?
JappFast meeen , det handlade inte om det, jag bara tog någon eftersom jag inte tänkte att det spelade någon roll... nu har jag lärt mig att ALLT spelar roll.
det tror jag alla som ingår i en ev lya skulle föredra, skulle inte du?
Ja den kan få heta fio.Det kan ju vara ett tips till en ny roll.. en olydig lyamedlem Tror jag skulle kvala in rätt bra till den rollen , eller hur @LenaH
Du verkade ju ta den rollen på eget initiativ. Eller om det var förrädarrollen du togDet kan ju vara ett tips till en ny roll.. en olydig lyamedlem Tror jag skulle kvala in rätt bra till den rollen , eller hur @LenaH
Uppenbarligen inte, det var många i förra leken som köpte idén som att lyan frivilligt offrat dig och fio .det tror jag alla som ingår i en ev lya skulle föredra, skulle inte du?
Vadå kvala!?Det kan ju vara ett tips till en ny roll.. en olydig lyamedlem Tror jag skulle kvala in rätt bra till den rollen , eller hur @LenaH
men de personerna satt inte i lyan...Uppenbarligen inte, det var många i förra leken som köpte idén som att lyan frivilligt offrat dig och fio .