Veckans brott (ulvlek)

Jag har hittat hit!
Intressant tema! :) Jag har nog egentligen mer hat än kärlek till vår kära GW, men intressant ändå :p

Även jag flaggar för lite allmänt lägre aktivitetsnivå då jag har en onödigt stor uppgift som ska in om en vecka... :meh:

Ja det blev ju en stor lek ändå. Men vi är flera som kommer ha ont om tid en eller flera dagar, så vi kan ju hoppas att folk är snälla och håller nere inläggsnivån en aning ;)

Kan för övrigt konstatera att "medelnivån" för aktivitet i leken och teoriande verkar ha höjts en del sen i slutet av hösten när jag började spela.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud