Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man som död missar att skicka in så finns ens vision inte med i säcken helt enkelt. Jag påminner när man dör och uppmanar kanske allmänt i leken då och då, men kommer inte att jaga spelare.Jag har en fråga om mediumet. Eller egentligen om de dödas roll. Vad händer om man som död missar att skicka in sitt meddelande någon dag? Och när ska den döda lämna sitt meddelande? Dag, natt eller när som helst under dygnet?
Och samma fråga som i förra leken, den lösmynte spionen, får hen drälla information till samma spelare flera gånger?
Brevbäraren, har hen bara dom fyra paketen på hela spelet, eller får hen fler under spelets gång?
Vad är grejen med obligatoriska frågor nuförtiden?Ingen obligatorisk fråga?
@Myrten
Vad är grejen med obligatoriska frågor nuförtiden?
Fast frågan i sig brukar ju vara OT (och ofta temabunden så jag har noll koll).Ibland får den igång leken så vi slipper en massa OT.
Men... Vi var ju tolv i anmälningstråden. Hur sjutton blev vi sjutton?
Jag som trodde det skulle bli en lugn och liten lek.
Är du förvånad inget är vad det verkar i nån lek = lita inte på någon - inte ens LLMen... Vi var ju tolv i anmälningstråden. Hur sjutton blev vi sjutton?
Fast frågan i sig brukar ju vara OT (och ofta temabunden så jag har noll koll).
Och ett matematiskt svar på den frågan skulle kunna vara x+12=17Men... Vi var ju tolv i anmälningstråden. Hur sjutton blev vi sjutton?
det var nog även under förutsättningen att det var runt 11-12 anmälda i tråden vid det tillfället. Nu är vi ju betydligt fler så förutsättningarna har ju ändrats lite..