Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag försöker räkna ut vem som kan tänkas ha den goda rollen jag saknar (eller för allt i världen någon som säkert inte har den, det räcker ju för att rösta där). Någon som kan bidra med något smart på den fronten?

Är här, kan fortsätta leken ett tag :) Och framförallt få ut en ulv. Är det en eller två kvar tror vi?
Jag tar gärna och snabbar på (vi kan väl ändå som bäst få oavgjort)
Hemlig verkar tillsynes vara osäker på hur många ulvar det är kvar och dd verkar vara helt säker på att det är två ulvar kvar. Frågan blir då om hemlig spelar ovetande? Och om Dd sitter i lyan och därför är så säker?
Det skrämmer mig även att @Artline har gått mig helt förbi. Jag brukar reagera på henne när hon är god, betyder det att hon är ulv när jag inte reagerar?

Jag är inte heller ulv. Så stämmer det så så är du och snurrfian ulvar.

Är du inte ulv. Vad gör dig god och inte DD?
Att jag häromdagen kände på mig att jag kunde sätta BSF åt det goda hållet och det visade sig att jag hade rätt där. DD's röster på dig och sen cirkus sätter henne åt det onda hållet enligt mig. Visserligen röstade jag först på dig idag, men ändrade min röst efter lite tankar. Hennes röst igår kom först och för lyan var det bättre att ha ut psykopaten än en annan ulv eftersom de då fick med sig en god också.

Jag försöker räkna ut vem som kan tänkas ha den goda rollen jag saknar (eller för allt i världen någon som säkert inte har den, det räcker ju för att rösta där). Någon som kan bidra med något smart på den fronten?
Det är svårt att veta vem man ska lita på, ibland känns det som om de enda man kan lita på är de som redan är döda.:crazy:

Gah, ni är nog ulvar allihopa! När jag letar efter den sista goda specialrollen känns det som att jag letar efter en stor lysande röd pusselbit och jag har tre små bruna bitar att välja på. :banghead::banghead::banghead:

Artline lyckades ju hinta så bra i förra leken att hon var siare att tom. jag uppfattade hinten (även om hon nu var ulv då :meh:), så det faktum att jag inte kan placera henne alls gör mig misstänksam
Snurrfian faller lite i samma kategori, borde inte hon kunna övertyga mig om hon nu faktiskt vore god?
Och hemlig har jag som vanligt inte en susning om var jag har, men eftersom jag aldrig förstått mig på henne så kanske det ändå är hon som är god?

@hemlig , om inte någon av de andra lyckas motivera varför de är goda så är jag nog beredd att följa din röst, tror jag

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 767
Senast: qitis
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka