Håller med i dina tankar. Så, för att göra det enkelt. Jag är inte ulv. Vem av dig och @Snurrfian är ulv?Frågan är om BSF visste något om DD. Jag tänker om hon fått någon rad av godalyan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med i dina tankar. Så, för att göra det enkelt. Jag är inte ulv. Vem av dig och @Snurrfian är ulv?Frågan är om BSF visste något om DD. Jag tänker om hon fått någon rad av godalyan.
Jag är inte heller ulv. Så stämmer det så så är du och snurrfian ulvar.Håller med i dina tankar. Så, för att göra det enkelt. Jag är inte ulv. Vem av dig och @Snurrfian är ulv?![]()
Eller så har hon bara fattat vad jag skrivit.Frågan är om BSF visste något om DD. Jag tänker om hon fått någon rad av godalyan.
Är här, kan fortsätta leken ett tagOch framförallt få ut en ulv. Är det en eller två kvar tror vi?
Hemlig verkar tillsynes vara osäker på hur många ulvar det är kvar och dd verkar vara helt säker på att det är två ulvar kvar. Frågan blir då om hemlig spelar ovetande? Och om Dd sitter i lyan och därför är så säker?Jag tar gärna och snabbar på (vi kan väl ändå som bäst få oavgjort)
Det gjorde inte jagEller så har hon bara fattat vad jag skrivit.![]()
Att jag häromdagen kände på mig att jag kunde sätta BSF åt det goda hållet och det visade sig att jag hade rätt där. DD's röster på dig och sen cirkus sätter henne åt det onda hållet enligt mig. Visserligen röstade jag först på dig idag, men ändrade min röst efter lite tankar. Hennes röst igår kom först och för lyan var det bättre att ha ut psykopaten än en annan ulv eftersom de då fick med sig en god också.Jag är inte heller ulv. Så stämmer det så så är du och snurrfian ulvar.
Är du inte ulv. Vad gör dig god och inte DD?
Det handlar nog mycket om vem man litat på tidigare.Jag försöker räkna ut vem som kan tänkas ha den goda rollen jag saknar (eller för allt i världen någon som säkert inte har den, det räcker ju för att rösta där). Någon som kan bidra med något smart på den fronten?
Det är svårt att veta vem man ska lita på, ibland känns det som om de enda man kan lita på är de som redan är döda.Jag försöker räkna ut vem som kan tänkas ha den goda rollen jag saknar (eller för allt i världen någon som säkert inte har den, det räcker ju för att rösta där). Någon som kan bidra med något smart på den fronten?
Det är svårt att veta vem man ska lita på, ibland känns det som om de enda man kan lita på är de som redan är döda.![]()
Jag tror vi alla är överens om att vi aldrig kan lita på dig
Jag kan alltid lita på @quarter4ever !
Eller snarare - hon kan alltid lita på mig...![]()
Blev det nån DL till ikväll eller kan jag släppa det här nu?
Ja, du kan väl kolla vem som först hade den korrekta rollistan och meddela vem som vann? Och nej, @Habina räknas inte.De som verkar piggast på att köra ikväll är ju ett gäng spöken. De kanske vill avgöra?![]()