quarter4ever det är jag det
Snurrfian har haft svårt med tid idag som hon tidigare aviserat om - så känns svår att greppa. Hon hade en teori om att LenaH och cirkus skulle vilja göra sken av att vara ovetandes om ulvarnas antal - för att de verkade samtala "med varandra" . cirkus frågade varför hon bara tog upp LenaH och cirkus ur det perspektivet- jag håller med där- för både jag och fio dividerade också. LenaH som hon röstade på var ju bevisligen god så hon var fel ute i sin tanke där . Men samtidigt kändes Snurrfians röst som en sådär typisk röst på LenaH hon kan göra när hon inte haft tid att läsa leken ordentligt .
Tja. Kan vara precis vad som helst med andra ord - en jag vill se mera av och känner att jag inte alls fått grepp om så här långt
bollen__ missade att rösta till DL1- och går öht inte att bilda sig en uppfattning om i leken så här långt-behöver se mera !
hemlig tja hon reagerade på ungefär samma sak som jag själv gjorde ( fios kommentar om avundsjuk?) Kanske att jag tycker att hon var väldigt snabbt på att ta fram ulvkortet på fio dock ? Men å andra sidan så tror jag inte att en ulvig hemlig gjort så. Så för mig hamnar faktiskt hemlig mera i det neutrala fältet just nu
Gabby_Ossi även hon har inte haft tid att delta ordentligt i leken men kommer in med tankar som redovisas innan DL1, hon röstar på fio - en avgörande röst efter min röst som la upp fio lika med mig - ( iaf som de synliga rösterna låg) Hon teoriar om fio och LenaH som båda visar sig vara goda efter dl1 respektive första käket. Hon funderar vidare över hemlig och sedan väljer hon att i det närmaste- iaf som det ser ut som- att "rädda mig " när hon röstar på fio
Mycket som får mig att vilja hålla ögonen på henne - men det kan lika gärna vara pga en fel tankegång. men iaf på min obslista !
Blacksmithfarm jobbade natt vid lekstarten och kom in under dagen till DL1 med den första rejäla sammanfattningen av leken och även teoriande som jag tycker för leken framåt Sedan att det råkade vara om mig teoriandet handlade om är inget jag tänker hänga upp mig på

.
Jag har inga egentliga ondvibbar av BSF så här långt, men heller inga direkta godvibbar - så hon får vara neutral men med plus i kanten för att hon teoriar och fullföljer sina teoritankegångar ( sedan ska jag bara bestämma mig för om det är en ond eller god BSF som gör det

)
bumpo hade svår dl1-ångest och tar kort upp en teori om fios kommentar om lyan samt en fundering om mig och BSF ( där hon skriver att ingen av oss pingar ulv )och jag frågar om ett förtydligande om detta bumpo röstar sedan på fio för hennes kommentar om lyan - Ha väldigt svårt att få grepp om bumpo men kanske lite att hon verkar inte vllja sticka ut ( ingen är skum ingen pingar på ulvradaren osv) ett osäkert kort för mig som jag gärna skulle se mera av
Hedinn Hm jag kan inte låta bli att känna att hedinn känns "på hugget" och faktiskt vågar sticka fram hakan och tycka något i början av en lek ( i min bok är det något positivt

)
Hon ifrågasätter hemligs kommentar om att fios kommentar skulle vara ulvig och hänger sedan på BSFs tanke att jag skulle vara svängdörr i mina åsikter - och uttrycker frustration över att jag har många inlägg trots att jag skrivit att jag skulle behärska mig med sådana . jag svarar,på det -och hon skriver tillbaka att hon mest skämtade.Tycker att LenaH har fel i sin tanke att det skulle vara "bra" att en god åker ut i första dl pga spioninforad kan komma ut i leken . Tycker också att spionraden lika gärna kan hamna i onda sidan som goda- men jag håller inte med där faktiskt . Men är å andra sidan osäker på om hedinn lekt med en god lya ( åskådarlya) innan så vill inte ta några större växlar på det egentligen . hedinn är väldigt svår att placera - det brukar hon vara de fåtalet ggr jag lekt med henne - så ett frågetecken får hon stå som tills vidare
cirkus tillbaka igen efter en lekpaus

Kul! verkar ha haft lite IRL- saker som upptagit hennes tid och tankar . Men så pass har jag lekt med cirkus innan att jag inte känner några ondvibbar av det hon skrivit i leken så här långt, Jag kan iofs för den delen inte säga att hon skulle vara god heller . Hoppas på mera input från cirkus imorgon .
Derring-Do känns som jag (tllsammans med
@Madalitso )närmast tvångsanmälde henne till leken

har visserligen lyckats klara av sin disputation ( GRATTIS !!!

) men har uppenbarligen mycket annat som upptar hennes tid - men hinner in med lite tankar innan DL1 och jag noterar att hon lägger en uddaröst på artline i ett läge där en sådan röst inte spelar någon som helst avgörande roll. Hon verkar ha funderingar kring att LenaH skulle vilja ha fio lynchad ( för att hon är god ?) i så fall i linje med vad LenaH tidigare uttryckte att det vore bra om en god blev lynchad i dl1 ? eller så var det bara en kommentar till just LenaH att då vore det ju en bra idé att lyncha fio om fio nog inte var ond? ingen aning om vart jag har DD så här långt, har inte stuckit ut åt någotdera hållet som jag sett .
Artline uhum känns som ännu en jag tvångsanmält

eller iaf råkade anmäla

så tänker inte orda så mycket om tidsbrist här heller men noterar att även hon lägger en uddaröst ( på snurrfian) som inte fäller något avgörande i slutet av röstningen - behöver se mera av Artline !