Fick byta tid och åka till hovslagaren nu på kvällen så blev försenat i stallet men ska försöka hinna igenom så mkt jag kan.
Det första jag reagerar på. Är det ett försök av fio att godförklara sig själv genom att vara glad över åskådarlya för de goda (eftersom den bara är positiv för goda sidan)?
@LenaH hakar sedan på och gillar också åskådarlyan,
@quarter4ever gör en lite skämtsam kommentar om att Lena bara skrev lyan, fio undrar om q är avundsjuk (= ond) och
@hemlig tycker det var en ulvig kommentar av fio. Här kommer det igång lite men kan vridas åt vilket håll som egentligen.
(
@cirkus kommer in och gillar också goda lyan kanske ska nämnas för rättvisans skull)
Lite prat om fördelningen, noterbart här är att LenaH har glömt om det är 1/3 eller 1/4 onda som är praxis och fio har missat att psykopaten är i lyan. Spel för gallerierna av onda eller ärliga förvirringar?
Sedan verkar hemlig blanda ihop ulvarnas lya och goda lyan när hon ska förklara sin kommentar om fio.
Och där får jag nog sätta stopp och titta på set senaste och ställningen i röstningen om jag ska hinna få ihop en egen röst.