fortsättning:
cirkus Har varit aktiv och förefaller leta ulvar och ifrågasätter många och vill få förtydliganden. Problemet här är bara att hon är ruggigt bra på att göra detta oavsett om hon är ond eller god

resonerat mycket kring goda lyan, och huruvida den är ett så starkt kort för de goda eller inte. Röstade på BSF sent i Dl1, en andra röst, för att hon tyckte bsf resonerat konstigt kring cirkus fundering att goda lyan kanske inte är så kraftfull ändå. Jag vet inte alls vart jag har cirkus ( eller BSF heller för den delen) rösten på BSF kan vara en alibiröst ifall BSF visar sig vara ond, och cirkus själv är ond.( hm varför känns det bekant

) Eller så är cirkus god och hittade inget som stack ut mer i första DL än detta. Vågar inte säga varken bu eller bä om cirkus så här långt .
Var inne runt nattdl igår och hade bra tankar, men fick förhinder att delta mera förrän precis vid DL igår.
Inget har förändrats i mina tankar om henne så har inget att tillägga så här långt
Sedna jag röstade på henne igår men det var mer ett utslag av förstaDL röstning än något annat, som jag skrev i mitt röstinlägg ingen visade sig i DL1 och då valde jag den jag kände som mest anonym helt enkelt. Hon röstade på Ferrari i DL1, en första röst, vilket inte säger särskilt mycket egentligen. Hon är med idag och funderar kring FiaM och Hedinn som båda också röstade på Ferrari. Jag kan inte sätta annat än neutral på Sedna så här långt
Blir lite förvirrad över Sedna , men hon kan lika gärna vara en förvirrad god som spelar själv som ond , så även om hon deltog mera igår så har det inte gett några fler tankar än de jag hade igår. Hade Lilltess varit ond hade hon ( och OOS) stått högt på misstankelistan idag, nu var Lilltess god, så det spåret känns inte så hett längre.
Ferrari Käkades DL1 var Röstfifflare
OutOfService hade aviserat dåligt med tid igår fram till eftermiddagen så hennes få inlägg kan ju mycket väl bero på det. Jag funderar lite på hennes inlägg:
Kan det vara ett sätt att så misstankar mot bollen__? eller är det för att hon faktiskt misstänkte henne mest? Hon röstade på bollen__ i DL1, en andraröst., vilket givetvis sticker ut lite.
Jag tror inte att jag lekt med OOS förut, men vet att hon lekt mycket innan, så trots att hon är en ny bekantskap för mig är hon en erfaren spelare.Jag behöver se mera av OOS för att kunna tycka något om henne så här långt
Röstade på Lilltess igår vilket förstås får ägnas lite tankar. Håller ögonen på henne tills vidare ...
Hedinn Har inte heller varit så delaktig, la en tredjeröst på Ferrari i DL1, dock så kan det ju faktiskt vara så att det talar lite för henne trots allt? Så här funderar jag om det hela: Eftersom både Ferrari och bollen__ var goda så var det ju totalt onödigt för lyan att lägga en avgörande röst - iofs var det 3 minuter kvar och 4 kvar att rösta, så visst är det möjligt att lyan ville säkra att en god åker ut. Lite av å ena sidan och å andra sidan....
Skulle vilja se mera av Hedinns resonemang om de övriga deltagarna, hon känns väldigt blank för mig .
Ställde en hel del frågor igår och ville ha förtydliganden om lite av varje, men känns fortfarande som ett osäkert kort.
Även hon kändes mycket misstänkt för hennes sena röst på mig slutet och samma gäller som för Sedna, hade Lilltess varit ond så hade jag haft henne mycket högt på min misstankelista
bollen_ lynchad DL1 var borgmästare
Lilltess lynchad DL2 var brevbärarens ättling
FiaM Hon har verkat förvirrad både i hur rollerna fungerar ( BM tex )och i sina röstinlägg. Men å andra sidan hade hon ont om tid igår och det kan vara så enkelt att hon inte hunnit läsa in sig på rollerna 100%. Hon röstade på Ferrari igår, en andra röst, vilket naturligtvis gör att man grunnar lite på henne förstås. Verkar ha ägnat en hel del tankar kring vem som skulle kunna vara röstfifflare, vilket får mig att notera även det. Sammantaget så är jag lätt misstänksam mot FiaM så här långt , men det kan likaväl vara en förvirrad god med tidsbrist som en ulv som varit lat - så håller ett öga på henne .
Här har jag nog den jag misstänker mest idag. Hennes röst på Lilltess i Dl2 kan ju vara som hon själv skriver för att skydda sig själv då många funderat över henne under dagen, men också förstås som en ulv som vill få ut en god.
Hennes förklaringar är inte heller helt övertygande, så sammantaget så vill jag nog hålla henne åt det ondare hållet, om inget mer framkommer idag som kan ändra på det ( och om jag får vara kvar för att kunna ta ställning till det )
Blacksmithfarm Ja hon är som vanligt svår att greppa. Har faktiskt inte kommit med så mycket tankar och funderingar om deltagarna utöver röstinlägget utan det mesta handlar om rollernas funktioner etc. Kan det tom tala för en god BSF? När hon är ond brukar hon ju vara väldigt duktig på att så in misstankar om övriga deltagare vilket jag inte tycker att hon gjort denna gången... Hon röstade på cirkus igår, första rösten för dagen. Ingen aning om vart jag har BSF, hon är också rasande skicklig på att spela god som ond, så hon får vara neutral tills vidare
Ja här är jag ambivalent : Är BSF ond som drar igång mot Lilltess? Eller passade de onda på att följa i hennes spår, för att göra henne misstänkt ? Snurrfian som jag också är misstänksam emot, tycker att det var en intressant tanke, när jag förde fram det resonemanget igår att BSF kan vara ond....
Det kan vara åt vilket håll som helst, det jag iofs funderade över igår om BSF skulle ha siat Lilltess ond, den kan jag skrota iaf.