Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig osäker på flera stycken, men den jag misstänker mest är quarter4ever. Tycker rösten igår skaver, hon kändes avvaktande då och jag känner att jag saknar lite tankar och teorier även ikväll. Känns helt enkelt för passiv och avvaktande för att jag ska tro att hon är god.

Sedna röstar på quarter4ever

Jag hittar inget som jag reagerar mer på än det Lilltess skrev tidigare. Eftersom jag själv dessutom har en röst blir det ett sätt att hålla kvar mig själv om jag skulle få fler röster.
FiaM röstar på Lilltess

DL 2
16:54 Habina röstar på quarter4ever
18:10 Blacksmithfarm röstar på Lilltess
20:35 Mirtai röstar på FiaM
20.47 Illtess röstar på Blacksmithfarm
20.52 Snurrfian röstar på lilltess
21:25 Hedinn röstar på Quarter4ever
21:25 Outofservice röstar på Lilltess
21:26 Sedna röstar på quarter4ever
21:26 FiaM röstar på Lilltess

Lilltess 4
q4 3
FiaM 1
BSF 1

ok klockan rinner iväg och det är dags att formulera en röst
Jag har sedan i eftermiddag haft mina ögon på Lilltess och FiaM, och av dem är det nog Lilltess jag finner mest skum totalt
Jag är också inne på spåret att hon kom med sina funderingar kring röstfifflaren lite lägligt efter Dl-tiden gått ut med innan uppdateringen kom,
därför
quarter4ever röstar på Lilltess

DL 2
Hedinn röstar på Quarter4ever
Outofservice röstar på Lilltess
Sedna röstar på quarter4ever
FiaM röstar på Lilltess
quarter4ever röstar på Lilltess

Lilltess 5
q4 3
FiaM 1
BSF 1

DL 2
21:28 quarter4ever röstar på Lilltess

Lilltess 5
q4 3
FiaM 1
BSF 1

lite spännande med all röster som trillar in på mig så här på slutet, tycker jag allt, observerar att det är så pass många att det kan gå lite hursom...:cautious:

Inte i bästa from, men jag har reagerat på två lite mer än andra idag.
Om inte mitt minne sviker mig helt (vilket det finns en stor risk för)så har Ferrari varit ond vid de lekar som jag har lekt med henne och det innebär ju att hon alltid är ond :idea: :angel: :D. Jag vet att chansen därför är stor att hon är god den här leken bara därför, så jag menar det som ett skämt.
Även om jag tycker håller med om att bollens röst är enkel så är även Ferraris det.

FiaM röstar på Ferrari

Gårdagens röst på Ferrari - alltså, det ÄR märkligt att FiaM som alltid brukar försöka lägga en "icke avgörande" röst i DL1 (om hon är god) lägger en andraröst på Ferrari - som ju var god. Dessutom hennes motivering är :meh:

Jag blev hänvisad till mobilen så det blir inga citat för det klara jag nog inte... ;) men jag kommer hela tiden tillbaka till @Lilltess . Varför skriver hon om Ferrari efter dl men före uppdateringen? Jag tror att det kan vara så att lilltess är ulv som försöker framstå som god. Snurrfian röstar på lilltess. Att hon dessutom direkt säger att hon ska rösta på bsf efter hennes röst på lilltess gör att jag tycker att det skaver ännu mer.

Och så då detta med Lilltess och hennes uppdatering efter DL men innan uppdateringen. Den är å ena sidan skum just med avseende på tidpunkten, men det kan ju vara så att hon inte tänkte på det utan bara kom med en fundering.

cirkus röstar på FiaM
med ovanstående motivering

lite spännande med all röster som trillar in på mig så här på slutet, tycker jag allt, observerar att det är så pass många att det kan gå lite hursom...:cautious:
Hur skulle det kunna gå hursom? O_o Borgmästaren är borta och röstfifflaren är borta vad finns kvar som skulle kunna förändra?:confused:

DL 2
21:28 quarter4ever röstar på Lilltess
21:30 cirkus röstar på FiaM

Lilltess 5
q4 3
FiaM 2
BSF 1

Inte i bästa from, men jag har reagerat på två lite mer än andra idag.

Gårdagens röst på Ferrari - alltså, det ÄR märkligt att FiaM som alltid brukar försöka lägga en "icke avgörande" röst i DL1 (om hon är god) lägger en andraröst på Ferrari - som ju var god. Dessutom hennes motivering är :meh:

Och så då detta med Lilltess och hennes uppdatering efter DL men innan uppdateringen. Den är å ena sidan skum just med avseende på tidpunkten, men det kan ju vara så att hon inte tänkte på det utan bara kom med en fundering.

cirkus röstar på FiaM
med ovanstående motivering
Att motiveringen var :down: håller jag med om. Däremot trodde jag att jag lade en första röst och hade sedan i vanlig ordning inte tid att hitta ny kandidat och ändra :banghead:. Det verkar gå troll i mina första röster just nu för det är tredje leken i rad som detta händer. :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 581
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar