Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lyfte snarare Lilltess outning av en god roll från början, sedan valde jag faktiskt att inte rösta på Lilltess så skyll inte på migDL 2
16:54 Habina röstar på quarter4ever
18:10 Blacksmithfarm röstar på Lilltess
20:35 Mirtai röstar på FiaM
20.47 Illtess röstar på Blacksmithfarm
20.52 Snurrfian röstar på lilltess
21:25 Hedinn röstar på Quarter4ever
21:25 Outofservice röstar på Lilltess
21:26 Sedna röstar på quarter4ever
21:26 FiaM röstar på Lilltess
21:28 quarter4ever röstar på Lilltess
21:30 cirkus röstar på FiaM
Lilltess 5
q4 3
FiaM 2
BSF 1
så här känner jag spontant om utfallet,
BSF kan jag ha missbedömt, hon röstade på cirkus igår och på Lilltess idag, kändes lite drivande där också.....
Att Lilltess röstade på BSF är ju inte konstigt så här efteråt när det visar sig att hon var god.
FiaM seglar högst upp på min misstankelista just nu, jag valde ju mellan henne och Lilltess, och där tror jag att jag valde fel väg idag helt enkelt.
Rösterna på mig kanske inte är fullt lika misstänksamma iom att Lilltess var god, hade hon varit ond hade det varit en annan femma, men nu visade hon sig vara god så nja, inte direkt att lyan behöver samla sina röster på mig i det läget ?
OOS funderar jag över igen. Röstar på Lilltess ( 3:e röst)i samma minut som Hedinn lägger en andraröst på mig, Likaså FiaM lägger en fjärderöst på Lilltess samtidigt som Sedna lägger en tredjeröst på mig bara minuten efter
så tveksamt om FiaM ens hunnit se att jag fått någon av de rösterna från Hedinn och Sedna
Själv spikar jag igen kistan för Lilltess, dock inte för att rädda mig själv då jag faktiskt inte observerade att det regnade in röster på mig precis innan. Där och då kändes det som något lyan skulle kunna tänkas göra för att rädda en medlen- men iom att Liltess var god så har det spåret svalnat lite
Det känns inget vidare att ha ha hakat på de tankar som fanns om Lilltess och de kom ifrån Mirtai ursprungligen och BSF tar över den tanken sedan när hon lägger en tidig röst på Lilltess
får skamset inse att du har rätt...Dåååååååligt!
Visst var hennes kommentar lite tokigt tajmad, men så många röster med liknande motivering lunktar skunk och att så många inte valde att se det på något annat vis - som en vanlig filosofering.
det gjorde jag inte heller, utan jag reflekterade mer över att BSF så påpassligt kidnappade idén och använde den i en tidig röst.....Jag lyfte snarare Lilltess outning av en god roll från början, sedan valde jag faktiskt att inte rösta på Lilltess så skyll inte på mig![]()
det gjorde jag inte heller, utan jag reflekterade mer över att BSF så påpassligt kidnappade idén och använde den i en tidig röst.....![]()
Jo jag funderar ju över om det kan vara så, BSF är ju jätteduktig på just det att så in misstankar . Men det är bara en tanke , inget jag vet. Men hoppas att hon kan komma med lite input om det hela!Det här är ju en ganska intressant tanke, kanske var det så att Bsf såg en chans att starta ett litet drev mot Lilltess? Det lyckades ju aningens för bra då isåfall![]()
Jag håller med om att det här var allt annat än bra och att min röst på Lilltess talar emot mig. Jag tvekade på att rösta på Lilltess på grund av att hon hade mer än en röst mot sig, men valde senare att göra det för att skydda mig själv om jag skulle få fler röster mot mig vilket inte kändes helt otroligt.DL 2
16:54 Habina röstar på quarter4ever
18:10 Blacksmithfarm röstar på Lilltess
20:35 Mirtai röstar på FiaM
20.47 Illtess röstar på Blacksmithfarm
20.52 Snurrfian röstar på lilltess
21:25 Hedinn röstar på Quarter4ever
21:25 Outofservice röstar på Lilltess
21:26 Sedna röstar på quarter4ever
21:26 FiaM röstar på Lilltess
21:28 quarter4ever röstar på Lilltess
21:30 cirkus röstar på FiaM
Lilltess 5
q4 3
FiaM 2
BSF 1
så här känner jag spontant om utfallet,
BSF kan jag ha missbedömt, hon röstade på cirkus igår och på Lilltess idag, kändes lite drivande där också.....
Att Lilltess röstade på BSF är ju inte konstigt så här efteråt när det visar sig att hon var god.
FiaM seglar högst upp på min misstankelista just nu, jag valde ju mellan henne och Lilltess, och där tror jag att jag valde fel väg idag helt enkelt.
Rösterna på mig kanske inte är fullt lika misstänksamma iom att Lilltess var god, hade hon varit ond hade det varit en annan femma, men nu visade hon sig vara god så nja, inte direkt att lyan behöver samla sina röster på mig i det läget ?
OOS funderar jag över igen. Röstar på Lilltess ( 3:e röst)i samma minut som Hedinn lägger en andraröst på mig, Likaså FiaM lägger en fjärderöst på Lilltess samtidigt som Sedna lägger en tredjeröst på mig bara minuten efter
så tveksamt om FiaM ens hunnit se att jag fått någon av de rösterna från Hedinn och Sedna
Själv spikar jag igen kistan för Lilltess, dock inte för att rädda mig själv då jag faktiskt inte observerade att det regnade in röster på mig precis innan. Där och då när jag insåg det kändes det som något lyan skulle kunna tänkas göra för att rädda en medlem- men iom att Liltess var god så har det spåret svalnat lite
Det känns inget vidare att ha ha hakat på de tankar som fanns om Lilltess och de kom ifrån Mirtai ursprungligen och BSF tar över den tanken sedan när hon lägger en tidig röst på Lilltess
jag känner mig hedrad över att omnämnas bland dessa storheter, men ja jag hade också funderat över mig om jag vore du Jag inser att man kan se alla röster på Lilltess som ett försvar från lyan om jag skulle ingå i den.Samtidigt är jag mycket förbryllad över Q, min första misstanke finns kvar men jag tyckte den var för lam för att använda för en röst. Det stör mig att jag inte känner till Q sim spelare, för hade det vart en rutinerad spelare jag kände till hade jag nu vart helt övertygad om att Q är ond och har lyckats lura mig. För det är precis så som tex Mammas, Sasse och Hedinn lyckats med ett antal ggr.
varför kändes det inte otroligt?Jag håller med om att det här var allt annat än bra och att min röst på Lilltess talar emot mig. Jag tvekade på att rösta på Lilltess på grund av att hon hade mer än en röst mot sig, men valde senare att göra det för att skydda mig själv om jag skulle få fler röster mot mig vilket inte kändes helt otroligt.
Därför att det var flera som tyckte att mitt röstinlägg på Ferrari var skumt, vilket jag förstår. Dessutom uppfattade jag det som att det var flera som tvekade mellan mig och någon annan och valde den andra.varför kändes det inte otroligt?
Dåååååååligt!
Visst var hennes kommentar lite tokigt tajmad, men så många röster med liknande motivering lunktar skunk och att så många inte valde att se det på något annat vis - som en vanlig filosofering.
ja men två är väl flera?@quarter4ever en fråga till digdu skriver att det kommer flera sena röster på dig. Vad jag kan se är det bara två? Första rösten kom ju tidigt. Förstår inte riktigt vad du far efter?
ja men två är väl flera?
Och det är väl klart man känner sig hotad just då?
hade Lilltess visat sig vara ond hade jag varit mycket misstänksam mot Hedinn och Sedna , jag är mer tveksam till deras ev ondhet nu när det visade sig att Liltess var god