Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, borgmästaren avgör. Om borgmästaren har röstat på en där det står lika, då ryker den automatiskt som borgmästaren röstat på. Därav vikten att lägga sin röst rätt, och har följt hela leken.
Därav är Bumpo inte ett alternativ för mig.
Nu har mitt internet lagt av, så jag testar att skriva från mobilen. Skippar dock smileys...
Om vi då säger att hedinn är borgmästare och röstar på mig, men det istället blir lika mellan LindgrenV och Jeffery, då blir det alltså lottning? Jag förstod det som att LL då frågade hedinn vem av LindgrenV och Jeffery hon ville välja?
@Niyama Viktigaste frågan hittills: Får man rösta på sig själv som BM?
Tyvärr!
Så som BM fungerat tidigare så har det blivit lottning om BM röstat på någon annan än de som har flest röster.
Haha! Tur att den enda som är självälskande nog för att göra det inte har en enda röst hittills då...
Mvh Narcissist
En till fråga: När kommer du ha nattDL? På kvällen eller morgonen efter?
Men är det så i denna lek också? Vad säger LL @Niyama som är allsmäktig?
Det verkar ju vara väldigt viktigt att alla goda i varje fall röstar och inte låter bli bara för att man är osäker! annars måste det ju vara jättelätt för elakingarna att rösta fram en av dem?
Det här skaver lite. Låter som en dold godförklaring och det reagerar jag alltid på, speciellt så här tidigt i leken.
Ja lottning om inte BM röstat på nån av dom det står mellan.
Inlägget av glömmerallt är alltså det som matmissbrukaren reagerar på. Och nja, mms inlägg skaver lite för mig faktiskt. Kan vara att jag inte ser det misstänkta i gas inlägg alls men som sagt, lite väl..... ah jag vet inte, som att hon gör samma sak själv på något vis? Alltså om gas kommentar är att dolt godförklara sig själv så känns det som att misstänka andra är att dolt godförklara sig själv det med?
Fast... Om att misstänka andra är en godförklaring så kan vi nog släppa hela begreppet?
Jag misstänker alltid alla, är jag superond då som godförklarar mig själv så extremt...?
Jag visste inte att jag hade det, men varsågod!
Fast alltså, jag tycker att glömmerallts kommentar var i paritet med att misstänka andra, godförklaring-av-sig-själv-mässigt alltså.
Jag tycker inte att vi ska sluta misstänka andra, vore rätt trist då.
Är DL ändrad, står 22.00 i TS?