Det jag reagerade på var att hon inte godförklarade sig själv faktiskt.
Varför borde hon gjort det menar du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför inte?Varför borde hon gjort det menar du?
Haha, när du formulerar det så så känner jag mig som den rookie jag är!
(eller så sitter ni alla i lyan och kollrar bort mig )
Jag misstänker att det blir svårt för just nu vet jag inte riktigt själv!Jag försöker alltså inte driva med dig, utan förstå vad du menar
Varför inte?
Jodå, jag begrep vad jag menade men jag ska inte säga att det är en tydlig misstanke ens i mitt eget huvud.Fast nu när LenaH själv inte verkar begripa vad hon menade så blir jag ju lite osäker
Det var det jag menade när jag skrev att hon kanske tyckte det var uppenbart.Varför borde hon gjort det menar du?
Jag tänker att första dagen, första rösten behöver man inte känna sig hotad utav på det viset att en behöver försöka tala om för världen hur god man är. Oavsett roll.
Fast att hävda att man är god kan väl inte tolkas som en hint?Jag vet inte hur hård LL är med hintar, men kanske var det det som Habina ville undvika - att hinta? Förutsatt att hon nu är god alltså.
Jag tänker att första dagen, första rösten behöver man inte känna sig hotad utav på det viset att en behöver försöka tala om för världen hur god man är. Oavsett roll.
Fast att hävda att man är god kan väl inte tolkas som en hint?
Tror hon mest vill förvirra.
Det är väl snarast på den goda sidan man behöver ha lite koll? För inte var det några onda spioner med den här gången? De onda vet ju vilka de är, som god har man ingen som helst koll. Så vidare man inte är tvilling då... Kluriga roller den här gången, tvillingarna kan ju lätt bli tagna för onda i och med att de antagligen röstar på samma?
fast oavsett roll är det väl aldrig roligt att första rösten första dagen är emot en - det blir ju nästan som en uppförsbacke man ska ta sig ur så så klart man känner sig kanske inte just hotad, men iaf i skottlinjen. Sedan vet vi av erfarenhet att Habina oftast åker ut tidigt, även om det finns undantag från just den regeln
Känns som det borde vara många som inte är aktiva? Lätt att snurra in på ett par deltagare nu
Det har förekommit att det räknats som just hint i andra lekar.Fast att hävda att man är god kan väl inte tolkas som en hint?
Jag vet inte riktigt vad jag syftar på. Jag kanske var dum som gav mig in i detta. Har verkligen ingen koll på detta.Här förstår jag inte riktigt hur du menar? Vill @Habina förvirra och vad är syftet med det i så fall?