Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför skulle tvillingarna rösta på samma? Att de får prata innebär ju inte att de tänker precis likadant. Inte heller ulvar brukar väl samla sina röster.

(om det inte är ett avgörande läge då)
Nej det har du rätt i, jag fick nog bara för mig att de antagligen skulle rösta lika, det behöver de ju inte alls göra.. Mer än att de antagligen aldrig kommer att rösta på varandra, fast det var det visst någon som hade gjort i någon tidigare lek?
Det är skönt att man inte är ensam om att vara snurrig åtminstone... ;)
 
Fast förra gången var jag god och precis lika snurrig... Å andra sidan så blev jag käkad första natten och lynchad relativt när jag fick hoppa in i ny roll och jag var ändå god i båda...

Ja, jag vet. Jag menar att du verkar vara en sån där spelare som jag får jättesvårt att läsa av eftersom du i mina ögon spelar skumt oavsett roll.
 
Ja, jag vet. Jag menar att du verkar vara en sån där spelare som jag får jättesvårt att läsa av eftersom du i mina ögon spelar skumt oavsett roll.
:D Om det tröstar dig så tycker jag att du är precis lika svårläst! ;) Och att jag ibland inte riktigt hänger med själv i mina resonemang... :angel:
 
@Habina blir löst anklagad för att spela förvirrad ond men att det också kan vara att hon är förvirrad god.
Habina svarar att ett av alternativen stämmer.
 
Äh, jag försöker bara hitta nåt att teoria om kanske och eftersom det finns obefintlig info idag så greppar jag som sagt efter halmstrån.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 355
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp