Det blir nog svårt att hålla andra borta från att skriva under dagen, skriver gör man ju när man kanNi får inte skriva för mycket till imorgon och under dagen imorgon. Plikten kallar imorgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir nog svårt att hålla andra borta från att skriva under dagen, skriver gör man ju när man kanNi får inte skriva för mycket till imorgon och under dagen imorgon. Plikten kallar imorgon.
Att både du och jag har risigt med tid och @Mammas är LL borde ju minska SPAM-risken. Borde.Det blir nog svårt att hålla andra borta från att skriva under dagen, skriver gör man ju när man kanMen det går ju att hålla ner på OT:andet för de nyare's skull ändå.
Att både du och jag har risigt med tid och @Mammas är LL borde ju minska SPAM-risken. Borde.![]()
Menar inte att ni inte får skriva. Ni får skriva hur mycket ni vill.Det blir nog svårt att hålla andra borta från att skriva under dagen, skriver gör man ju när man kanMen det går ju att hålla ner på OT:andet för de nyare's skull ändå.
Skämtar du? @glömmerallt är ju med i lekenAtt både du och jag har risigt med tid och @Mammas är LL borde ju minska SPAM-risken. Borde.![]()
Förlåt då så mycket för att jag tycker det är förvirrande, kan du tala om det för min hjärna också så den fattar?Det kommer nog ofta refereras till hur folk brukar spela och har spelat i andra lekar. Man lär sig hur folk spelar och det blir en viktig del i teorierna.
Det blir nog svårt att hålla andra borta från att skriva under dagen, skriver gör man ju när man kanMen det går ju att hålla ner på OT:andet för de nyare's skull ändå.
@Sasse, är inte helt överens m min padda....
Förlåt då så mycket för att jag tycker det är förvirrande, kan du tala om det för min hjärna också så den fattar?
Jag tror jag ska gå och tryna och kanske fundera lite på varför just @Habina och @Matmissbrukaren gick ut för att kolla djuret. Var det någon de kände månntro?
Och att just @Niyama var så skjutglad hade jag missat, ville hon eventuellt inleda med att offra en kollega?
Många frågor som samlas i mitt lilla huvud (tihi) nu...
Tack för att jag får tyckaDu får ju gärna tycka att det är förvirrande jag bara påpekade att det kommer skrivas och är en viktig del.
Ja alltså det vet jag, jag tänkte bara försöka få igång leken lite så att vi inte bara OT-spammar den tills nån stackare måste rösta tidigt imorgon och därför gör sig synlig i onödan.Haha! För att förtydliga: Jag skrev, skrollade upp till deltagarlistan och valde den person ögonen landade på. Och jag lottade roller EFTER att jag postat första inlägget. Så alla namn där är helt och hållet slumpade! Utom Killa och monster dårå.
Regeltillägg:
* Endast levande spelare får skriva i leken. Efter att du dött är det inte ok att skriva i leken utan då får du hålla dig till efter att leken avslutats då alla får prata igen. Detta för att minska OT:ande och risken för hintar.
Ja alltså det vet jag, jag tänkte bara försöka få igång leken lite så att vi inte bara OT-spammar den tills nån stackare måste rösta tidigt imorgon och därför gör sig synlig i onödan.![]()