Du menar att du inte vill ha en massa PM nu?Jag håller på med rollutskick! Håll gärna konversationer till mig i den konversationstråd jag skapar - det blir mindre rörigt så för mig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du menar att du inte vill ha en massa PM nu?Jag håller på med rollutskick! Håll gärna konversationer till mig i den konversationstråd jag skapar - det blir mindre rörigt så för mig!
En ikonisk taktik!Ja jag var siare och skyddad så jag föreslog att vi skulle lyncha mig Det var kul.
Ja jag var siare och skyddad så jag föreslog att vi skulle lyncha mig Det var kul.
Senaste åren har ängeln + nån till eller den ängeln skyddar varit skyddade mot demonen.
Det var väl för att du inte var skyddad som du ville lynchas?
Säger hon som kanppt fattade något av den leken
Mycket möjligt
Jag har för mig att i min första lek, ni vet den där leken som jag aldrig glömmer och ni vet då när en viss MMMMMyrten var demon så var spionen och ängeln skyddad från att demonas. I den leken var siaren ädel och lyckades offra sig men jag fattade ju inte vem som var min goda medspelare ÄNDÅ trots att hon godförklarad den (det var Hedinn)
En ikonisk taktik!
Du menar att du inte vill ha en massa PM nu?
Det var en otroligt kul lek att vara LL för, men jag var sååå frustrerad att du inte såg vad som pågick
Fast jag tycker att den var ett genidrag!Ja, jag förstår att du gillade taktiken
Fast jag tycker att den var ett genidrag!
Med facit i hand hade det varit smartare att försöka lyncha rätt person (jag visste ju att Hedinn var god) och sen hade goda vetat att jag var omvandlad.
Kan vi inte försöka hålla oss till denna leken här, det är förvirrrande nog ändå?