Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker absolut att du ska vara med! Det är sjukt kul men också sjukt svårt. Det är svårt även om man har lekt ett antal lekar och även som rutinerad så kommer man inte alltid misstänka rätt personer och alltid rösta på rätt personer.

Nu är jag inte jätte-rutinerad, tror att leken som pågår nu är min fjärde lek (utöver det har jag varit LL två gånger, en gång med @Idahoe :love:). Men även de som lekt i mååånga år misstänker fel personer, missar hintar och röstar ut fel personer :)
Ja, den leken jag läste kändes det som att många var lurade, även av de som är gamla i gemet! Men det är väl poängen med tänker jag :)
 
Ja, den leken jag läste kändes det som att många var lurade, även av de som är gamla i gemet! Men det är väl poängen med tänker jag :)
Jag lekte min första lek 2006 eller 2007, Även med flera långa uppehåll så har det blivit många lekar och jag är fortfarande förvirrad , blir lurad och är lite allmänt snurrig. Det är nog lite en förutsättning för det roliga tror jag, att det är lite utmanande.

Det vore väldigt roligt om du vill vara med, nya spelare ger nya infallsvinklar och ökar mångfalden och nöjet i lekarna:)
 
Jag lekte min första lek 2006 eller 2007, Även med flera långa uppehåll så har det blivit många lekar och jag är fortfarande förvirrad , blir lurad och är lite allmänt snurrig. Det är nog lite en förutsättning för det roliga tror jag, att det är lite utmanande.

Det vore väldigt roligt om du vill vara med, nya spelare ger nya infallsvinklar och ökar mångfalden och nöjet i lekarna:)
Kul! Känner mig redan välkommen, och ingen ny lek har aviserats ännu ens :D :rofl:
 
Kul! Känner mig redan välkommen, och ingen ny lek har aviserats ännu ens :D :rofl:
Jag tror folk kommer behöva nån dag att återhämta sig från den nuvarande mastodont- leken innan de orkar med en ny :p

Men kul att du vill vara med! Jag har också lekt rätt länge men är fortfarande allmänt förvirrad för det mesta :rofl:
 
Jag tror folk kommer behöva nån dag att återhämta sig från den nuvarande mastodont- leken innan de orkar med en ny :p

Men kul att du vill vara med! Jag har också lekt rätt länge men är fortfarande allmänt förvirrad för det mesta :rofl:
:rofl: ja, det förstår jag verkligen! Förliker den slaviskt för att få lite hintar, och kan tänka mig att man blir lite matt :p Hoppas bara inte det blir ett halvårs paus som det verkar ha varit i sommar/höst!
 
Kul! Känner mig redan välkommen, och ingen ny lek har aviserats ännu ens :D :rofl:

Det brukar bli en ny lek så fort det finns tillräkligt med deltagare( behövs minst runt 10) . Det är fritt fram att starta en lista om det inte finnns någon när en vill anmäla sig. Jag skriver upp dig, bara att ta bort om du vill. :)


NY lista

LL:

1. Ceta
2. glömmerallt
3.
4.
5.
 
En fråga som kom upp bakom kulisserna nu i leken från flera spelare var diskussionen om hur de som åkt ut använde reaktionsknapparna i leken. Bland annat tyckte en del att det verkade som att Spöklyan, som ju hade en del extra info, gillade inlägg där de tyckte de goda spelarna tänkte rätt och försökte kommunicera med dem på det sättet.

Jag tänkte att det kanske kunde vara läge att ta den diskussionen här i tråden, hur vi tänker kring rektionsknapparna och hur de ska användas i lekarna av levande och döda spelare. :)
kanske också om man ska kunna räkna in det i teorier, tex var det väl röster i leken baserat på vilka inlägg som nån hade gillat.

Såå, diskutera! :)
 
En fråga som kom upp bakom kulisserna nu i leken från flera spelare var diskussionen om hur de som åkt ut använde reaktionsknapparna i leken. Bland annat tyckte en del att det verkade som att Spöklyan, som ju hade en del extra info, gillade inlägg där de tyckte de goda spelarna tänkte rätt och försökte kommunicera med dem på det sättet.

Jag tänkte att det kanske kunde vara läge att ta den diskussionen här i tråden, hur vi tänker kring rektionsknapparna och hur de ska användas i lekarna av levande och döda spelare. :)
kanske också om man ska kunna räkna in det i teorier, tex var det väl röster i leken baserat på vilka inlägg som nån hade gillat.

Såå, diskutera! :)
Jag tänker att döda spelare är döda och inte ska göra väsen av sig i tråden, annat genom att högst typ gilla LL:s uppdateringar om vem som åkt ut. Annars får det straffa den egna sidan :)
 
LL: Madalitso (om ingen annan särskilt vill och om bebis lyder instruktioner att hålla sig inne ett tag till)

1. Ceta
2. glömmerallt
3. hemlig
4. Artline
5. Hedinn
6. cirkus
7. LenaH
8. qitis
9. Lobelia
10.
 
LL: Madalitso (om ingen annan särskilt vill och om bebis lyder instruktioner att hålla sig inne ett tag till)

1. Ceta
2. glömmerallt
3. hemlig
4. Artline
5. Hedinn
6. cirkus
7. LenaH
8. qitis
9. Lobelia
10. Pegasus63
11.
12.
13.
14.
15.


@Madalitso säg till pappa att han lynchas och käkas av otäcka vargar om hans (ursäkta språkvalet) "ungjävel" stör leken, så håller nog bebis :heart sig i magen utan protester tills leken är över. När någon sida vinner ringer vi glatt efter blåljus till dig så bebis föds i trappuppgången på väg ut till brandbil eller svarttaxi...
 
LL: Madalitso (om ingen annan särskilt vill och om bebis lyder instruktioner att hålla sig inne ett tag till)

1. Ceta
2. glömmerallt
3. hemlig
4. Artline
5. Hedinn
6. cirkus
7. LenaH
8. qitis
9. Lobelia
10. Pegasus63
11.
12.
13.
14.
15.


@Madalitso säg till pappa att han lynchas och käkas av otäcka vargar om hans (ursäkta språkvalet) "ungjävel" stör leken, så håller nog bebis :heart sig i magen utan protester tills leken är över. När någon sida vinner ringer vi glatt efter blåljus till dig så bebis föds i trappuppgången på väg ut till brandbil eller svarttaxi...

Titta vad omtänksam jag är mot LL, jag måste ju helt klart vara både Ängel, Siare, Helgon, Sälvmordsbombare (Achmed), Jägare och Brevbärare i samma person. Så kom inte här och kom här och rösta ut mig :p
 
En fråga som kom upp bakom kulisserna nu i leken från flera spelare var diskussionen om hur de som åkt ut använde reaktionsknapparna i leken. Bland annat tyckte en del att det verkade som att Spöklyan, som ju hade en del extra info, gillade inlägg där de tyckte de goda spelarna tänkte rätt och försökte kommunicera med dem på det sättet.

Jag tänkte att det kanske kunde vara läge att ta den diskussionen här i tråden, hur vi tänker kring rektionsknapparna och hur de ska användas i lekarna av levande och döda spelare. :)
kanske också om man ska kunna räkna in det i teorier, tex var det väl röster i leken baserat på vilka inlägg som nån hade gillat.

Såå, diskutera! :)
Har för mig att diskussionen varit uppe för några år sedan (?:p) och att vi i alla fall då kom fram till att reaktioner inte skulle användas i teorier typ? Jag personligen försöker undvika att använda dem för att jag tänker att det som "ska" spela roll är det vi skriver. Reagerar på uppdateringar och OT, kanske.
Om inte annat så kan de dyka upp/försvinna när som helst. Ett inlägg kan redigeras en kort stund efter det postats, sedan finns det där.

:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 978
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 462
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp