Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Önskemål från mig angående julafton :) kanske ingen dl vare sig natt eller dag då? så det blir en paus i lekandet vad det gäller just röstning/ inskickande av diverse beslut på dl för olika roller? teoriandet kan ju pågå men just DL vänta till 25/12 tex ? :)
Du är ett geni! Jättesmart lösning! :up:

Jag kommer också ha lite svårt att leka på självaste julafton. Eller i alla fall mindre tid än resterande dagar :)
 
Tror nog jag kan få lite tid över mellan Jul och Nyår så gör ett försök, att följa förra leken friskade upp lite hjärnceller, men teorier mm kommer nog vara lika kassa och långsökta som vanligt :D

LL: Idahoe, bihang: hemlig

Lekstart 25.12
Deltagare:
1. iiantazie
2. Aliisa
3. Niyama
4. Hedinn
5. qitis
6. Vira
7. Heffaklumpen
8. karamelldrottningen
9. Lobelia
10. fio
11. Blacksmithfarm
12. glömmerallt
13. Elo
14. LenaH
15. cirkus
16. Pegasus63
 
Jag hinner tyvärr inte fixa leken ikväll, men ska spendera 7 timmar i bil imorgon så jag kan lägga upp den under dagen imorgon om alla vill det :)

Mitt förslag är i så fall Dag-DL1 23e, Natt-DL1 24e (man kan ju göra sina val direkt efter dag-dl på kvällen om man vill) sen uppehåll ett dygn och Dag-dl 2 den 25e. Blir det bra tycker ni eller vill ni hellre att natt-dl 1 är morgonen 25e?
 
Jag hinner tyvärr inte fixa leken ikväll, men ska spendera 7 timmar i bil imorgon så jag kan lägga upp den under dagen imorgon om alla vill det :)

Mitt förslag är i så fall Dag-DL1 23e, Natt-DL1 24e (man kan ju göra sina val direkt efter dag-dl på kvällen om man vill) sen uppehåll ett dygn och Dag-dl 2 den 25e. Blir det bra tycker ni eller vill ni hellre att natt-dl 1 är morgonen 25e?
Det blir säkert bra, jag orkar inte tänka :).
 
LL: Idahoe, bihang: hemlig

Lekstart 22.12 (uppehåll julafton)

Deltagare:
1. iiantazie
2. Aliisa
3. Niyama
4. Hedinn
5. qitis
6. Vira
7. Heffaklumpen
8. karamelldrottningen
9. Lobelia
10. fio
11. Blacksmithfarm
12. glömmerallt
13. Elo
14. LenaH
15. cirkus
16. Pegasus63


Anmälningsstopp imorgon kl 10 :)
 
Jag brukar generellt anse att jag har ganska välfungerande hjärna, det hjälper inte i de här sammanhangen ändå. :D
Jag kan ändå skylla både på ålder och framförallt hålet som finns där efter stroken, som för övrigt var enda anledningen till att jag började ulvleka - jag behövde träna hjärnan och minnet
 
LL: Idahoe, bihang: hemlig

Lekstart 22.12 (uppehåll julafton)

Deltagare:
1. iiantazie
2. Aliisa
3. Niyama
4. Hedinn
5. qitis
6. Vira
7. Heffaklumpen
8. karamelldrottningen
9. Lobelia
10. fio
11. Blacksmithfarm
12. glömmerallt
13. Elo
14. LenaH
15. cirkus
16. Pegasus63


Anmälningsstopp imorgon kl 10 :)
Kan någon vara snäll och skriva upp mig? Orkar inte bråka mer med mobilen nu. 😂
 
LL: Idahoe, bihang: hemlig

Lekstart 22.12 (uppehåll julafton)

Deltagare:
1. iiantazie
2. Aliisa
3. Niyama
4. Hedinn
5. qitis
6. Vira
7. Heffaklumpen
8. karamelldrottningen
9. Lobelia
10. fio
11. Blacksmithfarm
12. glömmerallt
13. Elo
14. LenaH
15. cirkus
16. Pegasus63
17. Snurrfian

@Snurrfian 😊
 
Hela Buke bakar - julspecial!

LL: Idahoe, bihang: hemlig

Lekstart 22.12 (uppehåll julafton)

Deltagare:
1. iiantazie
2. Aliisa
3. Niyama
4. Hedinn
5. qitis
6. Vira
7. Heffaklumpen
8. karamelldrottningen
9. Lobelia
10. fio
11. Blacksmithfarm
12. glömmerallt
13. Elo
14. LenaH
15. cirkus
16. Pegasus63
17. Snurrfian

Förlängd anmälningstid till kl 11.30.
Passa på att anmäla er till en rafflande tävling i jul-anda! Vem gör det vackraste pepparkakshuset? Vem bakar de fluffigaste lussekatterna?
Vilka får lämna tältet i förtid, och vem står som segrare? Tune in to find out...


Leken kommer upp under eftermiddagen :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 978
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 462
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp