Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är ett geni! Jättesmart lösning!Önskemål från mig angående julaftonkanske ingen dl vare sig natt eller dag då? så det blir en paus i lekandet vad det gäller just röstning/ inskickande av diverse beslut på dl för olika roller? teoriandet kan ju pågå men just DL vänta till 25/12 tex ?
![]()
TackDu är ett geni! Jättesmart lösning!![]()
Ja min dotter, vad vill du?Å herre gud....![]()
Det blir säkert bra, jag orkar inte tänkaJag hinner tyvärr inte fixa leken ikväll, men ska spendera 7 timmar i bil imorgon så jag kan lägga upp den under dagen imorgon om alla vill det
Mitt förslag är i så fall Dag-DL1 23e, Natt-DL1 24e (man kan ju göra sina val direkt efter dag-dl på kvällen om man vill) sen uppehåll ett dygn och Dag-dl 2 den 25e. Blir det bra tycker ni eller vill ni hellre att natt-dl 1 är morgonen 25e?
Jag kan ändå skylla både på ålder och framförallt hålet som finns där efter stroken, som för övrigt var enda anledningen till att jag började ulvleka - jag behövde träna hjärnan och minnetJag brukar generellt anse att jag har ganska välfungerande hjärna, det hjälper inte i de här sammanhangen ändå.![]()
Ja, jag minns att du sa det när du började leka. Det är ju inget som märks i lekarna i alla fall.Jag kan ändå skylla både på ålder och framförallt hålet som finns där efter stroken, som för övrigt var enda anledningen till att jag började ulvleka - jag behövde träna hjärnan och minnet
Fatta hur smart jag hade varit med en intakt hjärnaJa, jag minns att du sa det när du började leka. Det är ju inget som märks i lekarna i alla fall.![]()
Nä det krävs att man får feeling liksom och den kommer inte på beställning...Jag brukar generellt anse att jag har ganska välfungerande hjärna, det hjälper inte i de här sammanhangen ändå.![]()
Undrar om det här fortfarande fungerarNä det krävs att man får feeling liksom och den kommer inte på beställning...![]()
Kan någon vara snäll och skriva upp mig? Orkar inte bråka mer med mobilen nu.LL: Idahoe, bihang: hemlig
Lekstart 22.12 (uppehåll julafton)
Deltagare:
1. iiantazie
2. Aliisa
3. Niyama
4. Hedinn
5. qitis
6. Vira
7. Heffaklumpen
8. karamelldrottningen
9. Lobelia
10. fio