Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL:

Deltagare:
1. iiantazie
2. Aliisa
3. Niyama
4. Hedinn
5. qitis ( om leken börjar tidigast 25/12 -har fullt upp fram till julafton)
6. Vira
7. hemlig
8. Heffaklumpen
9. karamelldrottningen
10. Lobelia
11. fio
12. Blacksmithfarm


Hakar på igen. 😁
 
LL Madalitso
Deltagare:
1. iiantazie
2. Aliisa
3. Niyama
4. Hedinn
5. qitis ( om leken börjar tidigast 25/12 -har fullt upp fram till julafton)
6. Vira
7. hemlig
8. Heffaklumpen
9. karamelldrottningen
10. Lobelia
11. fio
12. Blacksmithfarm
13 @glömmerallt
 
Jag inser att jag har blivit för långsam på att läsa och framförallt skriva inlägg. Hinner inte med i de snabbare diskussionerna på kvällen :(

Så jag kan vara LL istället om ni vill? :)
 
Jag
Jag inser att jag har blivit för långsam på att läsa och framförallt skriva inlägg. Hinner inte med i de snabbare diskussionerna på kvällen :(

Så jag kan vara LL istället om ni vill? :)
Du är inte ensam om att känna så, men vill du vara lekledare så funkar det säkert bra.
 
Det är jag med, ni andra får stå ut helt enkelt :p.
Haha problemet är att det är JAG själv som inte står ut med det, känns som jag missar hälften. Och alltså, TVÅ timmar för att gå igenom 20 sidor lek och skriva ett inlägg... :meh:

Men som sagt, jag kan gärna vara LL. Börjar vi först juldagen som folk önskat så ska jag nog till och med kunna få ihop ett tema :)
 
Haha problemet är att det är JAG själv som inte står ut med det, känns som jag missar hälften. Och alltså, TVÅ timmar för att gå igenom 20 sidor lek och skriva ett inlägg... :meh:

Men som sagt, jag kan gärna vara LL. Börjar vi först juldagen som folk önskat så ska jag nog till och med kunna få ihop ett tema :)
Behöver du en sidekick är jag gärna med :)
 
Såg nu att @Madalitso hunnit före så jag tar ett senare tillfälle. Och då får du såklart gärna vara med om du inte vill leka :)
Var du LL, jag ställde bara upp som alternativ om dom inte hittade någon och ville få igång en lek :)
Får man vara med som nybörjare som inte har nån aning om vad som händer?
Såklart, hur ska du annars lära dig? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 978
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 331
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 462
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Stil på bostad för uthyrning.
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp