Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill gärna om nån vill skriva upp.
Flaggar dock för busy just nu.![]()
Eller spöklya@Paddington Får man önska roller så säger jag spökväckare! Alltså inte önskemål till mig själv, utan generellt i leken eftersom den verkar bli stor och då är det alltid lite extra trist att åka tidigt. Så spökväckare och eventuellt tvilling? För att maximera möjligheterna att få delta efter döden. God lya med nån förmåga vore ju också ett alternativ.![]()
Vad är skillnaden på god lya och spöklya?Eller spöklya
(Säger hon som inte hinner vara med)
Tack detsamma, jag har inte varit aktiv på buke på ett par år(även om jag äst en del) men jag tänkte försöka vara det igen och då är väl det här ett bra sätt att komma igång på.
Roligt att se att så många bekanta namn fortfarande är med och leker.![]()
Vårtema? Du tänker typ delfiner på en uteservering?Jag tänker nåt typ av vårtema. Säg "odlingsföreningens vårmöte" eller kanske "motorcykelknuttar på äventyr". Eftersom jag inte är Paow så behöver vi inte prata om vad hon skulle vilja göra när det blir vår.![]()
Vårtema? Du tänker typ delfiner på en uteservering?
Ähum, ingen?Vad är skillnaden på god lya och spöklya?Trodde det var samma sak?
Tycker du kan komma till mina trakter och ta en promenad snart igen!Jag har inte lekt på över ett år (två?) och så blev jag medlurad i förra leken. Hade lovat mig själv en bukepaus efter leken, men nu är jag fast och måste leka igen.![]()
man får gärna önska roller, men personligen när det är en så här stor lek som kan hålla på i uppåt 5-6dgr så vill jag helst ta död på alla så fort som möjligt och inte återuppväcka ngn@Paddington Får man önska roller så säger jag spökväckare! Alltså inte önskemål till mig själv, utan generellt i leken eftersom den verkar bli stor och då är det alltid lite extra trist att åka tidigt. Så spökväckare och eventuellt tvilling? För att maximera möjligheterna att få delta efter döden. God lya med nån förmåga vore ju också ett alternativ.![]()