Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, delta!Jag var lite pepp på att vara LL, men kan vara deltagare också![]()
Om jag slipper demonerJa, delta!
Jag kan vara LL igen! Det var superkul!Om jag slipper demoner![]()
Välkommen i klubben, det gör vi alla!Åh asså nu är jag ju sugenMen känns som att jag bara skulle missa alla hintar och rösta på fel personer
![]()
Åh asså nu är jag ju sugenMen känns som att jag bara skulle missa alla hintar och rösta på fel personer
![]()
Jag är gärna med om du är LL, @Paddington är säkert också snäll men känner inte till personen alls så är lite fegOm @Paddington vill vara LL, kan ni skriva upp mig som deltagare. Annars är även jag gärna LL (om ni vågar en till lek med mig som LL - utan demon)
Varnar dock för att jag eventuellt kan ha lite ont om tid vissa dagar. Det går väldigt upp och ner i hur mycket jag har i skolan, från dag till dag.
@Paddington är en riktig nallebjörn så det ska du inte vara rädd för!Jag är gärna med om du är LL, @Paddington är säkert också snäll men känner inte till personen alls så är lite feg![]()
Hon var LL i min första lekJag är gärna med om du är LL, @Paddington är säkert också snäll men känner inte till personen alls så är lite feg![]()
Då kanske jag vågar vara med@Paddington är en riktig nallebjörn så det ska du inte vara rädd för!![]()
Är man osäker kan man alltid fråga. Som ond har man lyan att snacka med och som god har man iaf LL. Min andra lek (första som god) var jag spion och bad LL minst 2 gånger om dagen att kolla mina inlägg innan jag postade dem, så där inte var hintarDå kanske jag vågar vara med![]()