Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var som sagt väldigt kul men mycket (!) stressande att försöka hålla rätt på en live-lynchröstning med fem minuters samlad rösttid och som mest 11 förvirrade människor som skulle ropa rätt ut och överrösta varandra när de la röster eller ändrade röster på varandras roller typ "jag röstar på Herr Schwann" och "Tante Möhge" och "jamen då ändrar jag till fru Skjern". :D

Men tanke på att listan legat uppe typ en månad utan att någon tagit LL-platsen så gör jag det :)

LL : Niyama
1. Madalitso
2. quarter4ever
3. Artline
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 389
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 296
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 118
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 730
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Har ni någon olycksfallsförsäkring?
  • Tvillingar!?
  • Mens