Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bukerådet?Kan vi kanske ställa @Lillgrådis inför rätta?![]()
Men inte den 5:eJust nu är det Paddington, Q och Lobelia som sagt att de kommer. Sedan har snurrfian sagt att hon ev kommer.![]()
Ta med sonen så får han hänga med mina !Men inte den 5:eJag tror att sonen aldrig förlåter mig om jag drar på buketräff på hans födelsedag!
![]()
Men för i hvete, honom ser du ju 364 dagar om åretMen inte den 5:eJag tror att sonen aldrig förlåter mig om jag drar på buketräff på hans födelsedag!
![]()
Men inte den 5:eJag tror att sonen aldrig förlåter mig om jag drar på buketräff på hans födelsedag!
![]()
Man kan aldrig ha för många träffarHaha, typiskt! Jag får fixa buketräff nästa sommar också.![]()
Jag är superkränkt!!!Ska vi börja känna oss kränkt?![]()
Leker vi nu eller ?Ledsen för språket men en viss person har inte bjudit in Baronen å Z gav visst upp redan igår![]()
Det borde borga för mer civiliserat språkLedsen för språket men en viss person har inte bjudit in Baronen å Z gav visst upp redan igår![]()
Tycker att jag alltid är civiliserad....Det borde borga för mer civiliserat språk![]()
Beror väl på om du har en baron eller inteTycker att jag alltid är civiliserad....
Det finns olika nivå på civilisationTycker att jag alltid är civiliserad....
RomarriketDet finns olika nivå på civilisation![]()
Hoppas du hittar något bättre, det vore trist om du tillhörde en fallen civilisation.Romarriket![]()
Jag har varit på fallrepet länge, men vet du vad - precis som min tatuering Fågel fenix symboliserar så kommer jag alltid tillbaka!Hoppas du hittar något bättre, det vore trist om du tillhörde en fallen civilisation.
Brinner upp i kväll och återföds i morgon?Jag har varit på fallrepet länge, men vet du vad - precis som min tatuering Fågel fenix symboliserar så kommer jag alltid tillbaka!![]()
Lite mer långsiktigt, men inte långt därifrånBrinner upp i kväll och återföds i morgon?