Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte riktigt hur listan ser ut? Men jag skulle kunna tänka mig att vara LL om ingen annan villAnnars kan jag leka istället!
Jag tycker @FiaM borde bli automatiskt anmäld till nästa lek eftersom hon var den som drog fram tråden![]()
Hur menar du med önska roll? Det får man väl alltid?Jag är lite sugen på en lek där man får önska roll, men har ingen brådska att hålla den leken på lääääänge.Däremot följer jag gärna en Idahoe-lek från läktarplats.
![]()
Får man?Hur menar du med önska roll? Det får man väl alltid?Eller till viss del, kan ju bli jobbigt med en lek med 5 änglar tex
![]()
Tja, de gånger jag har PMat en LL och sagt "Snälla snälla kan få vara/slippa vara en viss roll?" Så har jag fått detFår man?
Va? På riktigt??Tja, de gånger jag har PMat en LL och sagt "Snälla snälla kan få vara/slippa vara en viss roll?" Så har jag fått det
Och är jag själv LL lyssnar jag såklart om någon absolut inte vill vara ond tex![]()
Va? På riktigt??
Vilka LL lottar selektivt??
Alltså - jag menar inte att du ska namnge någon men jag skulle vilja höra från de lekledare som hörsammar såna önskningar om det nu är så, det kanske bara är slumpen som spelat in?
Jag har vid ett tillfälle önskat slippa en roll (ängel efter att ha varit det 5 lekar av 7) och vid ett tillfälle har jag fått ett önskemål om att anpassa rollen för att klara det tidsmässigt.Va? På riktigt??
Alltså - jag menar inte att du ska namnge någon men jag skulle vilja höra från de lekledare som hörsammar såna önskningar om det nu är så, det kanske bara är slumpen som spelat in?
Hur menar du med önska roll? Det får man väl alltid?Eller till viss del, kan ju bli jobbigt med en lek med 5 änglar tex
![]()
(men de vet förstås inte vilken natt utan anger vem de skyddar varje natt
vad jobbigt att ha ängel-ångest helt i onödan
![]()
Tja, de gånger jag har PMat en LL och sagt "Snälla snälla kan få vara/slippa vara en viss roll?" Så har jag fått det
Och är jag själv LL lyssnar jag såklart om någon absolut inte vill vara ond tex![]()
Fast att vilja slippa vara ond är ju samma som att vilja vara god tex?Det är ju stor skillnad (för mig) på att vilja slippa något speciellt, till exempel en extra jobbig roll, och att önska att få en viss roll?
Va? På riktigt??
Fast att vilja slippa vara ond är ju samma som att vilja vara god tex?
Nu var det ju som sagt enstaka gånger när det var särskilda skäl som jag syftade på, leken Habina föreslog är ju något annat![]()