Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är gärna med. Hjärnan har bestämt sig för att börja samarbeta någorlunda igen...
alltså, jag håller ju på att planera in min USA-turné nu. Min senaste video ligger ju på youtube och jag bara väntar bara på att både Oprah och Ellen ska ringa.. vette fabian om jag har tid m ulvlek just nu.
alltså, jag håller ju på att planera in min USA-turné nu. Min senaste video ligger ju på youtube och jag bara väntar bara på att både Oprah och Ellen ska ringa.. vette fabian om jag har tid m ulvlek just nu.
![]()
@Mirtai
@Gabby_Ossi
@fio
tror att en del andra redan sagt att de inte kan så har inte taggat dem av den anledningen, om någon av de har ändrat åsikt så är det ju bara att de anmäler sig![]()
Det vill hon, kan bli svårt annars.jag antar att LL @Hedinn gärna vill ha minst 12 deltagare ? eller hur ser det ut?![]()
det är rätta LL-tag detDet vill hon, kan bli svårt annars.
Men om vi tvångsanmäler @Paddington och kollar med intresse från typ @Niyama och @Sasse kankse?![]()
Blir en bra nästa-lekalltså, jag håller ju på att planera in min USA-turné nu. Min senaste video ligger ju på youtube och jag bara väntar bara på att både Oprah och Ellen ska ringa.. vette fabian om jag har tid m ulvlek just nu.
![]()
Det vill hon, kan bli svårt annars.
Men om vi tvångsanmäler @Paddington och kollar med intresse från typ @Niyama och @Sasse kankse?![]()
Så tråkigt, jag saknar dig i lekarna.Lockande om du ska vara LL men jag leker inte här längre tyvärr.
Jag måste verkligen leka snart, så jag håller tankarna borta från alla underbara föl som finns.![]()
jag med men mest i frustration över det föl som INTE finns.... än
Märra skulle ha haft 2/4 ( har skrivit 3/4 förut, men det var innan jag vart notifierad om att det minsann är skottår iår)
Jag behöver distraktion från att stirra på stoooooor mage, inte fullt så stort juveroch ffa från att vifta med moroten därbak på mammahäst i desperation att locka ut den däringa föleländet
![]()
så please en lek nu ( helst igår vore awesome!!![]()
)
Powie har gått 359 dagar nu - neeed I say moreJa, alltså jag bombas ju med nyfödda söta fjordföl, medan "mitt" sto kniper.Förvisso tror jag att hon kommer göra som sin mamma (bägge förstföderskor) och gå 22 dagar över tiden. Men ändå. Kan hon inte ha lite förståelse för hur sjukt mycket jag längtat efter det här fölet?
![]()