erfarenhet kan gå före ungdomens modPensionärer är väl gamla och skröpliga, eller jag i alla fall
det krävs ju inte direkt kroppsstyrka att delta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
erfarenhet kan gå före ungdomens modPensionärer är väl gamla och skröpliga, eller jag i alla fall
Men det är definitivt hälsosammare att inte ha kroppshållning alá Quasimodo, som i alla fall jag får när jag sitter vid datorndet krävs ju inte direkt kroppsstyrka att delta
aka nackspärr?Men det är definitivt hälsosammare att inte ha kroppshållning alá Quasimodo, som i alla fall jag får när jag sitter vid datorn
Nacken är okej. Ryggen däremotaka nackspärr?
eller ipadnacke det brukar benämnas som
Du får väl ordna en plats så att du kan stå vid datorn istället...Men det är definitivt hälsosammare att inte ha kroppshållning alá Quasimodo, som i alla fall jag får när jag sitter vid datorn
Nu har jag frågat Paddis tidigare och hon är insatt i bakgrundsstoryn, lite i idén för aktuell lek. Kan hon inte kanske jag får tänka om. Just nu kan jag inte tänka alls, jag måste desperat sova en vecka eller två.... känns det som.
Nu har jag frågat Paddis tidigare och hon är insatt i bakgrundsstoryn, lite i idén för aktuell lek. Kan hon inte kanske jag får tänka om. Just nu kan jag inte tänka alls, jag måste desperat sova en vecka eller två.... känns det som.
Om jag slipper huvudansvaret funkar det, bollplank + en del uppdateringar går bra
Min gubbe är borta ett tag till så jag kan närsomhelst just nu!