Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja det går bra, det är väl mest tidigt på morgonen jag inte är så vaken, men en får väl kliva upp! :D Det ska blir roligt!

Toppen! :)
Du är nog uppe tidigare än jag brukar;) Vi behöver ju inte lägga DL så tidigt heller utan kan ta det lite när det passar oss men om en sätter deadline vid 11 tex så är det ju mindre bra om jag ligger o sussar i sängen till 16, vilket händer ibland:p

Givetvis, jag räknar med dig! :)

Jag tror det är ett par före i "kön"( @Koppen plus @Lobelia tror jag?), men annars kan jag lite när som helst om du kan tänka dig att ta lite uppdateringar? Min dygnsrytm är fortfarande ganska kaosartad så jag kan ha lite svårt att passa tider vilket är mindre bra när en är LL..
Nästa vecka har jag fullt upp med Åkandskryssning, islandshästtävling och annat, och veckan efter behöver jag nog för att få till en bra lek om jag ska vara LL. Så om nån vill ha en lek (vara LL Alltså) efter denna som börjar närmast så är det helt ok!

På tal om det @Lobelia och @Paddington så stod ju ni faktiskt högst upp i listan över LL, om jag inte minns fel. Vill ni hålla en lek innan mig?
Alltså den listan var tänkt just som intresseanmälan, ingen turordning! Och du hade ju sagt till att du ville för jättelängesedan, så länge att du tom hann plocka bort dig från listan igen ;) och L och P hade ju för inte sååå länge sedan, så jag tycker nog det är din tur om du vill :)

Alltså den listan var tänkt just som intresseanmälan, ingen turordning! Och du hade ju sagt till att du ville för jättelängesedan, så länge att du tom hann plocka bort dig från listan igen ;) och L och P hade ju för inte sååå länge sedan, så jag tycker nog det är din tur om du vill :)
Gutt! :) Jag har fullt upp med att bolla med Myrten och Mammas i hur min lek kan se ut, om jag kan twista till den som jag vill med så få deltagare. Därav min "artighetsfråga" :angel: ;)

Gutt! :) Jag har fullt upp med att bolla med Myrten och Mammas i hur min lek kan se ut, om jag kan twista till den som jag vill med så få deltagare. Därav min "artighetsfråga" :angel: ;)

Haha, verkar som en rolig lek men vi har så mycket labbande vi måste hinna med nästa vecka så jag kan inte vara med :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 491
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 301
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar