hm kanske blir liiiite väl uppenbartquarter1ever, quarter2ever, quarter3ever och quarter4ever?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hm kanske blir liiiite väl uppenbartquarter1ever, quarter2ever, quarter3ever och quarter4ever?
också kan du varaJag ska heta @klotet
Eller så är det en ulv som vill lurashm kanske blir liiiite väl uppenbart
Det beror på - tänker ni sitta i lyan också?eller så får ni satsa på Hall of Fame med mig och Monstermum med i en dubbelnickslek
hur många inlägg tror vi på i sån lek?
Ska jag vara med så ska jag ha fler röster än @LenaH ! eller @fio verkar vara en klok människa och har redan förstått att man ska rösta på LenaH! Så om LenaH och @Niyama har sex röster var så har jag och @fio sju röster var, blir det bra?Annars får vi övertala @Snurrfian att vara med då har du ju någon att rösta på , så kan ni ha 4 nick var
Det beror på - tänker ni sitta i lyan också?
Jag ska heta @klotet
Gond=Röstar man bort sig själv då? Om man är gond alltså?
ja?Om jag var med och lekte dubbelnick skulle jag garanterat bli tvilling med mig själv.
Det hörs ju, gond-gollum.Gond=
nytt uttryck för en neutral i ulvspelslekar
Om jag var med och lekte dubbelnick skulle jag garanterat bli tvilling med mig själv.
Jag brukar styra lottningen delvis men inte helt. Blir en spelar ulv med ett nick så blir det andra också det. Och ingen blir både ond och god.
När det gäller de goda så brukar jag lotta mer fritt däremot brukar jag se till att ingen får två roller som kan sia, två som kan extrarösta osv. Däremot kan någon få två viktiga roller om de är olika. Ängeln är en viktig roll men får ju inte direkt någon info(kan ju hända givetvis men rollen går ju inte ut på det) så den kan t.ex kanske kombineras med t.ex siare eller spion som också är viktiga specialroller. Vilka roller som kan kombineras beror nog på vilka och hur många specialroller jag har med men generellt så vill jag inte att en person ska få två roller som är för lika varandra.
Om du vill hålla i en dubbelnickslek kan jag vara assistent, jag vet en hel del "fällor" som bör undvikas.
Har märkt att jag har lite svårt att släppa saker från det förra spelet när jag läser dom nya.
Tex nu i Den pågående Ringhistorien så tänker jag på Dentakau (stavning? ) som god bara för att hon var det i den senaste leken jag var med i. Det sitter dessutom väldigt djupt den där känslan att hon måste ju vara god.
(har inte en aning om hon är ond eller god, tar det bara som ett exempel)
Samma för dom onda.
Det är väldigt irriterande. Är det normalt? Går det över när man varit med i flera lekar?
quarter1ever, quarter2ever, quarter3ever och quarter4ever?
Är det inte en bra idé att de som vill PMar dig och inte skriver upp det på listan? Vi vet ju att det funkar bra med lekar där inte alla spelare har dubbelnick, om det inte är känt vilka som har respektive inte har dubbelnick.Ang. dubbelnick, vill många ha det i min lek så går det givetvis bra. Ni bestämmer!
Jag håller med lite samtidigt brukar det gå hyffsat eftersom det är nytt tema och jag själv har fått en roll. Däremot brukar jag försöka fundera på om spelaren beter sig som hon gjorde i förra leken.Har märkt att jag har lite svårt att släppa saker från det förra spelet när jag läser dom nya.
Tex nu i Den pågående Ringhistorien så tänker jag på Dentakau (stavning? ) som god bara för att hon var det i den senaste leken jag var med i. Det sitter dessutom väldigt djupt den där känslan att hon måste ju vara god.
(har inte en aning om hon är ond eller god, tar det bara som ett exempel)
Samma för dom onda.
Det är väldigt irriterande. Är det normalt? Går det över när man varit med i flera lekar?