Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tema: Robinson-Buke 2014

LL: Paddington
1. Bumpo
2. glömmerallt
3. Snurrfian
4. Habina
5. Mammas
6. LenaH
7. cirkus
8. Koppen
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16. Lobelia

Känns som en härlig repris av nånting jag minns O_o med fasa.
Klart att jag är med. @Myrten - kaaaan inte du också vara med, snälla

Jag tänkte fråga om någon kan ta mina uppdateringar imorgon kväll?

@Paddington ? @cirkus? Eller någon annan som känner sig manad?

Min dygnsrytm är helt uppåner så jag skulle må bra av att inte ha tider att passa känner jag.

Om ingen annan nappar på kroken så kan jag försöka.
men då måste du PM:a mig så jag vet typ allt jag behöver veta

@glömmerallt (smart att tagg dig också)

Senast ändrad:
Så klart vi gör det :). Det är bara för @cirkus att skicka pm om det skulle vara något :)

Så fort jag har tillräckligt många anmälda, vill gärna ha över 12st innan jag drag igång. Men både rollista och temat är i det närmaste klar att köras på :)

Sedan beror det väl på hur länge ni tänker dra ut på nuvarande lek också :angel:

:cool:Jag är osäker på om jag kan vara med eftersom jag för tillfället läser manus på tåget. Men i avdelningen spelutveckling har jag förslag på ny roll:

OND ÄNGEL - skyddar varje natt en spelare från att bli siad. Spelaren visas som bybo oavsett roll. Får själv sia tre spelare (tex, beroende på lekens storlek) första natten. Känner annars inte till ulvarna.

Fin roll, vad? En sådan behövs!:angel:
Tycker kanske även @Hedinn @Sasse @Mammas exempelvis?

Påhittiga Myrten

:cool:Jag är osäker på om jag kan vara med eftersom jag för tillfället läser manus på tåget. Men i avdelningen spelutveckling har jag förslag på ny roll:

OND ÄNGEL - skyddar varje natt en spelare från att bli siad. Spelaren visas som bybo oavsett roll. Får själv sia tre spelare (tex, beroende på lekens storlek) första natten. Känner annars inte till ulvarna.

Fin roll, vad? En sådan behövs!:angel:
Tycker kanske även @Hedinn @Sasse @Mammas exempelvis?

Påhittiga Myrten

Intressant roll @Myrten - ska fundera på den, men jag tror att TRE nya roller i nästa lek blir lite för hmm.. omvälvande.... :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 142
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III