Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste man vara läskunnig också, attans.
Nu har jag läst några sidor i den pågående lektråden. Såhär ser jag ut:
Nej då, det går bra att gissa vad det står
Läs gärna början av den här tråden jag tror det står en del förklaringar här och bombardera oss gärna med generella frågor om lekarna i den här tråden så slipper du fundera på det sedan när leken börjat då har du nog fullt med vad som är speciellt med just den.
Gäller givetvis @Koltrast också
Jag har läst ett par sidor, men tröttnade, det kom ju aldrig igång, men jag är bra på teorier. Min teroi är att eftersom jag är ny kommer LL fuska vid utdelning av roller och tänkt se till att jag inte får en viktig roll, men eftersom alla tror att jag inte får en viktig roll för att jag är ny så kommer jag att få det. MEN det har regnat idag och alltså ingen blå himmel och då får @Koltrast flyga till himlen och fixa det och därför bli @glömmerallt ihågkommen och tilldelad rolen som siare i den pågående ulvleken.
Duger det?
Jag har läst ett par sidor, men tröttnade, det kom ju aldrig igång, men jag är bra på teorier.
Min teroi är att eftersom jag är ny kommer LL fuska vid utdelning av roller och tänkt se till att jag inte får en viktig roll, men eftersom alla tror att jag inte får en viktig roll för att jag är ny så kommer jag att få det. MEN det har regnat idag och alltså ingen blå himmel och då får @Koltrast flyga till himlen och fixa det och därför bli @glömmerallt ihågkommen och tilldelad rolen som siare i den pågående ulvleken.
Duger det?
Edit: Behöver man inte längre skriva tio tecken? Är det för att citatet räknas in? Vavava?
@Myrten Blir det en lek med många specialroller? (får man fråga det förresten?). Är sugen som sagt men vill inte ge mig in i nåt som är allt för avancerat ty jag har ett klent intellekt.
Ja men jag är livrädd! Haha! Har läst så många ulvlekar nu att jag kommer vara helt paranoid . Men okej, avvaktar svar från Master Myrten.Du får absolut inte fråga, ouppfostrat
Skämt åsido, Myrten brukar kunna ha rätt skruvade lekar tror jag men med tanke på att det verkar bli flera nya deltagare så tror jag absolut hon kan tänka sig att nybörjaranpassa en smula.
(jag tror texten är skriven av mammas så skyll på henne om det är obegripligt )
Jag följer den pågående med handledning .Tips till alla nya, d v s och @Lobelia är att följa den pågående leken. Försök att lista ut vem som är ond och god och när leken är slut, läs igenom och se hur spelarna argumenterat.
Ja men jag är livrädd! Haha! Har läst så många ulvlekar nu att jag kommer vara helt paranoid . Men okej, avvaktar svar från Master Myrten.
SKRUVADE? JAG?
Men alltså (utan att ge ledtrådar om mina framtida strategi och personliga spelstil ) just första dagen verkar läskigast. Törs man ens skriva i tråden då?Att vara paranoid är obligatoriskt
Jag måste säga att alla nya reda redan verkar ha hajat poängen, Vara paranoid, förvirrad, nervös, snurrig, de har ju liksom alla grunder redan