Kan man vara med utan att fatta nånting? Hur stort engagemang krävs? I tid, menar jag - naturligtvis är jag med helhjärtat om jag är med...
Ingen fattar något första gången så JA, du kan vara med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan man vara med utan att fatta nånting? Hur stort engagemang krävs? I tid, menar jag - naturligtvis är jag med helhjärtat om jag är med...
Hm, ja det är ju nyttigt att kliva utanför sin bekvämlighetszon, så varför inte? Hur stor skada kan jag av misstag och huvudlöshet råka orsaka för er andra? Står ni ut med en noob*?Ingen fattar något första gången så JA, du kan vara med
Hm, ja det är ju nyttigt att kliva utanför sin bekvämlighetszon, så varför inte? Hur stor skada kan jag av misstag och huvudlöshet råka orsaka för er andra? Står ni ut med en noob*?
*som jag överhört att det heter...
Hm, ja det är ju nyttigt att kliva utanför sin bekvämlighetszon, så varför inte? Hur stor skada kan jag av misstag och huvudlöshet råka orsaka för er andra? Står ni ut med en noob*?
*som jag överhört att det heter...
Va, finns det regler också???Ingen skada alls bara du läser reglerna ordentligt Fråga om det är någon regel du inte förstår.
Exakt min reaktion!Va, finns det regler också???
Måste man vara läskunnig också, attans.Kolla reglerna på nuvarande leken, står i trådstarten.
Måste man vara läskunnig också, attans.
Skönt att höra.@Lobelia nä, jag kan ju vara med... (när livet inte ställer till det)
Skönt att höra.
Hoppas livet ställer tillbaks det igen.
@Koltrast - vad roligt!
Tips till alla nya, d v s och @Lobelia är att följa den pågående leken. Försök att lista ut vem som är ond och god och när leken är slut, läs igenom och se hur spelarna argumenterat.
Den regel som kan vara lite krånglig är hintningsregeln. Den går ut på att man inte får antyda sin roll, vilken den än är. Man skriver alltid utifrån ett perspektiv att man inte "vet" något. Om man trots allt gör det, t e x genom att man har en specialroll, får man skapa teorier och argumentera för sin sak. Man får aldrig säga "jag är siare" exempelvis, för då straffas egna sidan.
Jag brukar, än idag, PMa LL och fråga om jag känner mig osäker. Men oftast är det inga problem.
Om att sabba för andra kan jag berätta att jag en gång som ond lyckades skicka PM även till en av de goda och därmed röja hela lyan. Men mina dåvarande ulvkompisar (tror det var @Hedinn, @Niyama och @Paddington) pratar fortfarande med mig.
Välkommen!