Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

LL: TeamLundVer

1. OutOfService
2. Niyama?
3. cirkus - är dock bortrest hela vecka 11
4. Dramatik
5. Mammas
6. Bumpo
7.MatMissbrukaren
8. CaisaLundblad
9. Habina
10. Hedinn
11. Vira
12.
13.
14.
15.

:) (den enda smileyn som jag fortfarande vågar använda efter er genomgång :mad:.)

Knapp

Art, ska du inte skriva upp dig?;)

1. OutOfService
2. Niyama?
4. Dramatik
5. Mammas
6. Bumpo
7.MatMissbrukaren
8. CaisaLundblad
9. Habina
10. Hedinn
11.
12.
13.
14.
15.

Du missade Vira

Art, ska du inte skriva upp dig?

1. OutOfService
2. Niyama?
4. Dramatik
5. Mammas
6. Bumpo
7.MatMissbrukaren
8. CaisaLundblad
9. Habina
10. Hedinn
11. Vira
12.
13.
14.
15.

Hade varit käckt om man kunde tagga folk som på fejjan så det kommer i deras feed att de är efterlängtade

Myrten kunde nog inte spela förens i slutet på mars igen. Hon hade en massa jobb hon behövde hålla på med just nu.

Men tror inte dom andra har några bra ursäkter för att inte närvara i leken, monster har ju ett tangentbord igen :p

Och Monster och Myrten hallå!!!
Och Sasse och AskoII
Och glömmerallt

Myrten kunde nog inte spela förens i slutet på mars igen. Hon hade en massa jobb hon behövde hålla på med just nu.

Men tror inte dom andra har några bra ursäkter för att inte närvara i leken, monster har ju ett tangentbord igen :p

Monster meddelade oss i lyan att hon inte kommer vara med på ett tag pga. personliga angelägenheter. Så henne får vi nog tyvärr vänta ett bra tag på:(

Monster meddelade oss i lyan att hon inte kommer vara med på ett tag pga. personliga angelägenheter. Så henne får vi nog tyvärr vänta ett bra tag på:(

Vad synd :(

Jag kör på denna leken med iaf. Sen vet jag inte hur mitt liv ser ut efter det. Men jag är ändå ledig rätt mycket, och så vill jag vara LL igen snart. Har en underbar :love: lek på G i huvudet.

Knapp

Art, ska du inte skriva upp dig?;)

Jag tror jag behöver en lek på mig att "vila upp mig". Känns inte riktigt hälsosamt att tänka på ulvlek dygnet runt.:p

Ulvlekarna förstörde en dröm inatt. Jag drömde att jag ville ha smssex (:o) med en kille. Men av någon anledning så hade jag mick på så han kunde höra vad som hände i bakgrunden hos mig och jag var i samma rum som några släktingar. Han frågade vilka han hörde i bakgrunden. Jag svarade att jag kunde flytta mig så han inte hörde dem. Då svarade han att "det gör inget för jag vill ändå bara diskutera ulvkäk med dig" :mad:

Min man tycker också jag borde ta lite ledigt. Det var han som fick hitta på rimmet om kattmyntan för jag suger på rim :p
Han är en sån där som kan rimma till varenda julklapp. Hur får man ihop fantasin till det? Dessa två rader bad jag om och fick på studs. Tur jag har honom, min rimmaskin :love: :D

Jag tror jag behöver en lek på mig att "vila upp mig". Känns inte riktigt hälsosamt att tänka på ulvlek dygnet runt.:p

Ulvlekarna förstörde en dröm inatt. Jag drömde att jag ville ha smssex (:o) med en kille. Men av någon anledning så hade jag mick på så han kunde höra vad som hände i bakgrunden hos mig och jag var i samma rum som några släktingar. Han frågade vilka han hörde i bakgrunden. Jag svarade att jag kunde flytta mig så han inte hörde dem. Då svarade han att "det gör inget för jag vill ändå bara diskutera ulvkäk med dig" :mad:

Sorry det duger inte som anledning ;)

Tss, ingen godkänd anledning. I Myrtens senaste lek satt jag i lyan och skulle skicka in käket innan natt DL (som var vid 10) för att jag inte orkade under kvällen. Resultatet? Jag drömde att jag vaknade efter tio på morgonen och därmed missat att skicka in och blev stressad som tusan för hur jag skulle lyckas förklara det för mina ulvkollegor och var förbannad på mig själv för att jag inte skickade in kvällen innan... Vaknade pga det fyra på natten, kastade mig efter paddan för att gå in på Buke och skicka PM till Myrten. Sen konstaterade jag hur förbannat fånigt det var, somnade om och skickade (i tid) morgonen därpå. Och jag var ändå med i leken efteråt så du har ingen ursäkt! :mad:

Till och med jag drömde ju om leken i natt, trots att jag redan var död! :mad: Så jag stämmer in med dom andra, ICKE godkänd anledning!

Alltså, varje gång jag går in i den här tråden nu så ser jag bara en massa villiga :) i huvudet.

Å nu smssexprat. Blir att väcka mannen och göra något istället för att bara prata om det här.

Kan man ju göra om inte ens karl befann sig 17 mil bort, troligen däckad av alkohol och morfin :banghead::banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 568
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 357
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar