Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Ja en detaljerad recension om hur det hela utspelades imorgon ;) Och annars vet du att en stinkbomd väntas :p

Och ge dig genast iväg för lite :bump: :bump: NU! Alla behöver ju inte sitta här och torka ut ;)

Jag gör så att jag filmar när vi har sex och sen lägger jag upp filmen på Youtube. Det vore väl det bästa? :D

Bara så du vet, jag är typen som faktiskt kan göra något sånt :D

Ni verkar väldigt rastlösa.. ;)

Leken ligger upp nu: Sherlock

Rollerna lottas under morgondagen så fram tillse dess går det fortfarande bra att anmäla sig.

Var nog lika bra iofs, jag borde ha duschat för gaaanska många timmar sedan, har tvätt att hämta i tvättstugan och ska upp vid 07.. det går bra nu, kompis det går bra nu :meh:

Var nog lika bra iofs, jag borde ha duschat för gaaanska många timmar sedan, har tvätt att hämta i tvättstugan och ska upp vid 07.. det går bra nu, kompis det går bra nu :meh:

:rofl::rofl::rofl: Min man väntade på mys. Tror han gav upp dock för han klev upp ur sängen igen och satte sig vid tv:n... :confused:

:rofl::rofl::rofl: Min man väntade på mys. Tror han gav upp dock för han klev upp ur sängen igen och satte sig vid tv:n... :confused:

Hahaha känner igen det där :p Jag tror jag väntar ett tag med att tala om för min nya kärlek att buke finns...och att förklara lekarna tror jag att jag väntar ett par tre fyra år med :D

Mannen: "Älskling jag vill :bump:
Kvinnan: "Vänta lite jag ska bara teoria färdigt här och övertyga alla om att ****** är ond...."

Men jisses, vad är det för tantsnusk som skrivs här?? :eek: Jag börjar misstänka att all den energi ni lägger ned på lekarna är något som ni brukar lägga ned på något annat med tanke på hur många partners som verkar vara bortresta ... ;)

TLV, fantastiskt tema! Kommer att följa leken med förtjusning, är den baserad på den nya BCC sherlock eller film sherlock med robert downey jr eller böckerna?

Men jisses, vad är det för tantsnusk som skrivs här?? :eek: Jag börjar misstänka att all den energi ni lägger ned på lekarna är något som ni brukar lägga ned på något annat med tanke på hur många partners som verkar vara bortresta ... ;)

TLV, fantastiskt tema! Kommer att följa leken med förtjusning, är den baserad på den nya BCC sherlock eller film sherlock med robert downey jr eller böckerna?

Jag förstår absolut inte vad du syftar på nu :angel::angel:

Har vi spioner som smyger runt här i våran hemliga tråd? :cautious:

Jag förstår absolut inte vad du syftar på nu :angel::angel:

Har vi spioner som smyger runt här i våran hemliga tråd? :cautious:

Hey, visserligen var jag spion i min första lek men det har inget med saken att göra :D mutter, mutter, anklaga mig för att vara spion bara för att jag gillar läsa lekarna i smyg nu när jag borde fokusera på annat och vet allting om er... :mad:

Hey, visserligen var jag spion i min första lek men det har inget med saken att göra :D mutter, mutter, anklaga mig för att vara spion bara för att jag gillar läsa lekarna i smyg nu när jag borde fokusera på annat och vet allting om er... :mad:

HAH va la det jag visste, en hemlig spion som låtsas vara oskyldig genom att göra ett oskyldigt litet inlägg så att det ser ut som att den inte är hemlig.. Men serru, den gick inte, jag är dig på spåren :cautious:

HAH va la det jag visste, en hemlig spion som låtsas vara oskyldig genom att göra ett oskyldigt litet inlägg så att det ser ut som att den inte är hemlig.. Men serru, den gick inte, jag är dig på spåren :cautious:

Åh nej!! Hur visste du det? Jag som var så försiktig! :eek:
... Öh, jag menar, vad pratar du om? jag vet inte vad du pratar om?

Åh nej!! Hur visste du det? Jag som var så försiktig! :eek:
... Öh, jag menar, vad pratar du om? jag vet inte vad du pratar om?

Du trodde du var :sneaky:, men istället så var du ungefär såhär :banana: diskret.. :banghead:

Och vadå följa leken?! Varför är du inte med själv?? :mad:

Du trodde du var :sneaky:, men istället så var du ungefär såhär :banana: diskret.. :banghead:

Och vadå följa leken?! Varför är du inte med själv?? :mad:

ÖH, jag sa aldrig att jag var en skicklig ulvspelare, duh? :D

För att jag är dålig på att hålla på med mina studier och jag borde verkligen fokusera på dem så jag behöver inget annat som också distraherar mig, skyll på samhället som kräver att jag ska studera eller jobba! :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 568
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar