Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Ni kan skriva upp mig på listan. Är ledig hela nästa vecka :)

Jag med :p

LL: TeamLundVer (om inte Mammas verkligen vill vara det denna gången isf vill jag ha plats 8)

1. OutOfService
2. Niyama?
3. cirkus - är dock bortrest hela vecka 11
4. Dramatik
5. Mammas
6. Bumpo
7.MatMissbrukaren
8. CaisaLundblad
9.
10.

Jag kan vara med om leken drar igång under helgen, för nästa helg är jag strängt upptagen och kommer inte ha tid alls.

LL: TeamLundVer (om inte Mammas verkligen vill vara det denna gången isf vill jag ha plats 8)

1. OutOfService
2. Niyama?
4. Dramatik
5. Mammas
6. Bumpo
7.MatMissbrukaren
8. CaisaLundblad
9. Habina
10. Hedinn

[/QUOTE]

sååå då var det klappat och klart för en lek till :D

1. OutOfService
2. Niyama?
4. Dramatik
5. Mammas
6. Bumpo
7.MatMissbrukaren
8. CaisaLundblad
9. Habina
10. Hedinn

sååå då var det klappat och klart för en lek till :D[/QUOTE]

Haha perfekt ju :D

Givetvis finns det möjlighet även för andra att hänga på. The. More The merrier

LL: TeamLundVer

1. OutOfService
2. Niyama?
4. Dramatik
5. Mammas
6. Bumpo
7.MatMissbrukaren
8. CaisaLundblad
9. Habina
10. Hedinn
11.
12.
13.
14.
15.

Sådär, lite mer inbjudande. :D

TLV: Hur långa nätter hade du tänkt ha? Jag jobbar tom onsdag morgon, så kan inte vara med om natten inte är samma kväll som dag-DL, kan bara vara aktiv typ 19-20 till 06, så det blir väldigt tight att läsa ikapp och teoria och rösta på en eller ett par timmar, bättre om jag kan all info och rösta och teoria under natten isf. :)

Caisa: Najs att fler har svårt att koncentrera sig när de ser min avatar. :D Ni är inte ensamma. Men blicken! Har ni missat blicken? :love:

Alltså som i den här leken har nattDL varit morgonen efter fram till nu. Eftersom jag då måste teoria och rösta under natten kommer jag, om nattDL ligger morgonen efter dagDL, komma att teoria och rösta innan nattDL ha varit, dvs sitta med mindre info än övriga, plus vara tvungen att rösta innan jag ens vet om jag överlever natten. Därför kommer jag inte att kunna vara med om du tänkt ha nattDL morgonen efter dagDL, eftersom jag bara kan vara aktiv sena kvällar och nätter. :)

Alltså konkret: har du dagDL 20:00 och nattDL 08:00 måste jag hoppa av.
Har du dagDL 20:00 och nattDL 22:00 kan jag vara med.

(Inga exakta tider, men exempel.) :)

Alltså som i den här leken har nattDL varit morgonen efter fram till nu. Eftersom jag då måste teoria och rösta under natten kommer jag, om nattDL ligger morgonen efter dagDL, komma att teoria och rösta innan nattDL ha varit, dvs sitta med mindre info än övriga, plus vara tvungen att rösta innan jag ens vet om jag överlever natten. Därför kommer jag inte att kunna vara med om du tänkt ha nattDL morgonen efter dagDL, eftersom jag bara kan vara aktiv sena kvällar och nätter. :)

Alltså konkret: har du dagDL 20:00 och nattDL 08:00 måste jag hoppa av.
Har du dagDL 20:00 och nattDL 22:00 kan jag vara med.

(Inga exakta tider, men exempel.) :)

Försök inte smita nu din sluga underbara luriga smarta listiga underbaring ;) :love:

:p

Caisa: Najs att fler har svårt att koncentrera sig när de ser min avatar. :D Ni är inte ensamma. Men blicken! Har ni missat blicken? :love:

Men bilden är lite liten, jag har inte missat blicken men den slår mig inte lika mycket som de mumsiga nyckelbenen. :d Troligtvis för att jag knappt SER blicken. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 543
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 353
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Border collie?
  • Är dagens hundägare eller hundar problemet?
  • Täcke...

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka