Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Att du kommer med önskemål, innebär det att frågetecknet efter ditt namn ska strykas? :)

Inte ikväll bara, en dag utan att behöva använda hjärnan, tack :p

En natts normal sömn, ett dygns normal dygnsrytm menar du? :p

Varnar redan nu, sak troligen iväg till min karl på Söndag och kommer inte vara jätteaktiv då! (Av någon anledning är han inte jätteförtjust i ulvlekar... :angel: )

Imorgon alltså. :D

Typ imorgon eftermiddag har nog hjärnan fått vila klart :p

Varnar redan nu, sak troligen iväg till min karl på Söndag och kommer inte vara jätteaktiv då! (Av någon anledning är han inte jätteförtjust i ulvlekar... :angel: )

Det blir ingen normal sömn i helgen ändå :p
Har fodring + utsläpp och insläpp + fodring både lördag och söndag. Skulle haft luncherna båda dagarna med men en annan tjej behövde byta, tyvärr :p

Funkar det för alla så kan vi ha lekstart i morgon. Leken kommer då upp antingen i kväll eller i morgon bitti.

Det finns fortfarande möjlighet för folk att anmäla sig ända fram tills leken läggs upp. Hint hint

För mig funkar det :D

Kan dock säga redan nu att jag inte kommer att vara speciellt aktiv imorgon, för jag ska ner till Varberg och hälsa på min prins (häst) :love:

Inte? Min bara skrattar åt mig när jag diskuterar mina tankar med honom i ren frustration.:D (Inte för att han fattar något, men det är skönt att få dem ur sig:p)

Funkar för mig, men varnar redan nu för att jag kan ha svårt för DL samma kväll isf (ev.).

DL söndag?
Vet att några har flaggat för låg aktivitet på söndag men hellre att det då är första DL än någon av de senare

Ja, första dagen finns det ju ändå sällan så mycket att gå på så det känns som att det kvittar. Hellre att det är låg aktivitet första dagen än andra, säger jag. :) Så för mig är det lugnt med första DL på söndag.

Blir bra. :)

Drama: Nja, min karl och jag bor inte ihop just nu, så när vi träffas vill han ha mer uppmärksamhet än han får om jag stirrar på telefonen hela tiden... :p

Säger redan nu att det blir en tidig röst från mig isf för jag ska ta in hästarna på kvällen. Beror så klart på när DL är men hästarna brukar komma in runt sju, halv åtta och sen blir det ju att man är i stallet både en stund före och efter.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 568
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 357
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar