Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Det tycker jag. och med tanke på din bild: Filma och skicka videon till mig sedan. :love: Är det varmt är det lugnt att du kastar kläderna också! :d

Det tycker jag. och med tanke på din bild: Filma och skicka videon till mig sedan. :love: Är det varmt är det lugnt att du kastar kläderna också! :d

Ska du säga, med din bild. Nyckelbenen är ju bara sååå... :d

...
Jag har en grej för nyckelben, ok? :cautious: Och höftknölar... och den där biten mellan magen och höftknölarna... :love:

VA! O_o Jag trodde jag var ensam i världen om att gilla nyckelben. :love:

:eek: Jag förstår inte hur man INTE kan gilla (alltså gilla gilla) nyckelben! :D
Känner ibland att jag har lite svårt att fokusera på Mammas i lekarna... Blickan dras liksom bara till hennes bild hela tiden... :cautious:

:D
(ja, jonglerar internetsidorna så lärarna inte ska se att jag inte jobbar hela tiden. :sneaky: )

Är det nu jag ska tala om att det tog extremt lång tid innan jag insåg att snubben på Mammas avatar har bar överkropp, för att jag trodde att nyckelbenen i själva verket var kragen på en tröja? :angel: Och att jag fortfarande ser tröjan emellanåt innan jag blir påmind om att den inte finns...

Är det nu jag ska tala om att det tog extremt lång tid innan jag insåg att snubben på Mammas avatar har bar överkropp, för att jag trodde att nyckelbenen i själva verket var kragen på en tröja? :angel: Och att jag fortfarande ser tröjan emellanåt innan jag blir påmind om att den inte finns...

Omg, hädelse att missta så snygga nyckelben för en KRAGE!! :rage: :cautious: :mad:

Fast när du säger det kan jag nästan se att man kanske skulle kunna tro det är en tröja, men en sann nyckelbensälskare ser bara nyckelben. :D

Erhm jag tänkte precis "vadå ingen tröja?" Har alltid sett en tröja :p

Jag med. :o

Men jag föredrar att känna på nyckelben framför att se på dem. :p

Haha jamen om du, jag och Hedin sett en tröja så behöver vi ju inte skämmas ;)

Ååh ta på nyckelben och höftben :love:

Nu fick jag ju inte mer abstinens efter karln jag inte träffat på 1 vecka, gaaaash! :p

Ehrm...är det nu jag ska erkänna att jag inte fattade att det inte var en tröja, förrän NU?:eek::o

Jag är också lite sugen, beror på när den drar igång dock. Direkt den gamla slutar? :) Typ TLV håller ud koll, drar igång den samma kväll och första DL dagen efter? :)

Kommer du också att ha såhär långa nätter?

Jag kan dra igång den i stort sett direkt om de passar de flesta. Och ja jag håller koll på den andra leken, spännande jue..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 543
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 353
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Djuridik
  • Hur firar ni jul?