Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ursäkta men var kom petite moi in i bilden?
Haha, speciellt de sista två när jag fattade!
Min idol!
Men var det inte så att om man skriver i anmälningstråden är man automatiskt med i nästan lek?
Du fick nummer sju - varsågod
Det tycker jag. och med tanke på din bild: Filma och skicka videon till mig sedan. Är det varmt är det lugnt att du kastar kläderna också!
Det tycker jag. och med tanke på din bild: Filma och skicka videon till mig sedan. Är det varmt är det lugnt att du kastar kläderna också!
Jag har en grej för nyckelben, ok?
VA! Jag trodde jag var ensam i världen om att gilla nyckelben.
Är det nu jag ska tala om att det tog extremt lång tid innan jag insåg att snubben på Mammas avatar har bar överkropp, för att jag trodde att nyckelbenen i själva verket var kragen på en tröja? Och att jag fortfarande ser tröjan emellanåt innan jag blir påmind om att den inte finns...
Är det nu jag ska tala om att det tog extremt lång tid innan jag insåg att snubben på Mammas avatar har bar överkropp, för att jag trodde att nyckelbenen i själva verket var kragen på en tröja? Och att jag fortfarande ser tröjan emellanåt innan jag blir påmind om att den inte finns...
Erhm jag tänkte precis "vadå ingen tröja?" Har alltid sett en tröja
Erhm jag tänkte precis "vadå ingen tröja?" Har alltid sett en tröja
Jag med.
Men jag föredrar att känna på nyckelben framför att se på dem.
Jag är också lite sugen, beror på när den drar igång dock. Direkt den gamla slutar? Typ TLV håller ud koll, drar igång den samma kväll och första DL dagen efter?
Kommer du också att ha såhär långa nätter?