Jag har ju en tanke om att FiaM är fåret. Jag upplevde att hon släppte rösten på Snurrfian alldeles för enkelt och skrev faktiskt att hon inte trodde att Snurris var ond egentligen. Snurris däremot har inte riktigt gjort varken eller.
Jag tippar därför FiaM som får som alltså visste att Snurris var ulv medan Snurris inte hade koll på Fias roll.
FiaM försökte alltså enligt min teori meddela sig med Snurris medan Snurris antagligen inte visste i ett så tidigt skede av leken. Huruvida ulvarna har koll på fåret nu vet jag däremot inte.
Varför är det konstigt att jag släpper en förstadags röst som är baserad på ett inlägg som var OT? När jag röstade första dagen hade jag bara hunnit skumma igenom leken som hastigast och hade egentligen inga som jag trodde på som ulvar, Snurrfians kommentar var den enda som jag reagerat på och kunde bygga en teori på. Jag trodde alltså inte att hon var ulv när jag lade rösten, precis som jag skrivit innan, däremot började jag fundera på henne när Lilltess1 åkte och visade sig vara god.