Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha jag har sagt det!@Lilltess Har jag sagt att jag är ringrostig?Tror det var Myrten, va?
Kanske även Heddan, jag har visserligen inte spelat sen i somras men jag tror inte jag sagt att jag är ringrostig, känner mig som vanligt men med lite dåligt med tid.
![]()
Haha jag har sagt det!Var ju ett tag sen jag spelade nu.
Vore det inte ganska smart av en ulv att göra just det bara för att många tänker just så?
Å andra sidan vet jag inte om idahoe är den typen av spelare som skulle tänka så? Hon är väl ganska ny i lekarna?
Nu har Hedinn redan kommenterat, men jag vet inte om du svarat? I så fall har jag missat det. Men i alla fall, varför frågar du inte om du är osäker?Fast jag har inte fattat dina teorier heller.Min enda tanke var "jaha, jag förstår inte hur hon menar, men det är klart hon får rösta på mig".
Varför har du den känslan? Har för mig att du skrev att du reagerade på ett speciellt inlägg, vilket var det?Eftersom min känsla om hedinn + myrten som ulvar som spelar teater känns väldigt osäker, så är hon fortsatt neutral därigenom.![]()
Skriver inte Koppen alltid på samma sätt?Koppen, har varit ovanligt tydlig i sina inlägg men jag skulle gärna se lite mer.
Haha men vad söt du är, tack!@Hedinn Det är helt underbart att du är tillbaka! Allvarligt alltså. Jag behöver knappt skriva något, för du hinner alltid först med att kommentera. Det enda dryga är om jag har bråkat med mobilen och precis är på väg att skicka - och ser att du har kommit in med ett inlägg som är betydligt bättre formulerat än mittMen
på dig!
Jag förstår hur du menar, jag vet att du ofta åker tidigt men om du inte delar med dig - hur ska då vi andra veta var vi har dig?försöker multiquota från paddan men det går inte
Jag menade egentligen inte så mycket med min lista @Myrten utan det var mer en påminnelse till mig själv.
Sitter med noteringar på kollegieblock och i anteckningar på paddan flr att ha någorlunda bättre koll för en gångs skull.
Ev tankar och funderingar har jag lärt mig att vara försiktig med eftersom jag ALLTID blir misstänkt då
Nu hade jag inte riktigt koll på ställningen när jag lade min röst men om vi nu låtsats att jag haft det, varför hade det då varit djärvt?
Myrten röstade väl före mig? jag röstade ju presis på deadline?
Jag sitter och tittar lite på @FiaM nu för att försöka konkretisera varför jag tycker hon är skum. Hon ligger lågt, väldigt lågt förutom att hon tycker cirkus och även lilltess är skumma som misstänker henne.
Mig har hon släppt helt, varför? Jag la ju tom min röst på henne igår?
Om spelstilen kan jag inte säga så mycket, hon brukar spela ungefär såhär men åas har hon varit ond i alla lekar utom en hittills.
Iofs skulle hon kunna vara fåret också och det är därför hon vill släta över rösten på Snurrfian om vi nu ponerar att även Snurris tillhör the dark side.
Jag har även gått igenom @Idahoe s inlägg och säger väl ungefär som @Hedinn och någon till: Det finns inget att ta på. Smidigt navigerat utan att rikta misstankar åt något håll och det säger väl iofs inget om hennes styrka på ulvskalan men vad tänker hon? Flyter hon bara med för att inte märkas eller är hon en ensam god?
![]()
Det är därför jag envisas med att sätta enSpelstil och rollstatistik är svårt att göra något åt, även om jag vet att min har en förmåga att bita mig i baken...![]()
Intressant, kan du utveckla var jag håller med många? För personligen har jag snarare upplevt det tvärtom, att jag har andra åsikter än de flesta andra, om exempelvis Habina och cirkus.Jag har sedan igår hållt ett öga på Hedinn.
Vet inte om hon sticker ut mer än andra, men något hos henne är det som stör mig.
Tittar jag på röststatistiken så har hon två gånger röstat på Habina som jag till 90% sätter på goda sidan.
Visst, om Hedinn är ond, så finns det ingen anledning att lägga en åttonde röst eftersom det var så uppenbart att Lobelia skulle åka. Men vi var flera som erkände hur vi misstog oss på lobelias roll. Trots det valde Hedinn en annan väg, vars teorirjag inte köper alls.
Antingen spelar Habina fruktansvärt bra, eller så är hon (vilket jag tror) en engagerad god.
Vidare upplever jag att Hedinn håller med mpnga. I teorier, diskutioner, etc. Kan det vara ett sätt att hålla sig aktiv utan att sticka ut? Tex diskutioner/teorier kring Idahoe. Försöker hon lägga ut småeldar lite överallt?
Koppen röstar på Hedinn
Jag håller med dig men då vill jag nog flrsvara mig med att du kan missa några av mina inlägg/inte fatta dem/eller helt enkelt misstänka mig bJag förstår hur du menar, jag vet att du ofta åker tidigt men om du inte delar med dig - hur ska då vi andra veta var vi har dig?
Du var tydlig med att du misstänkte Lobelia och jättetydlig med varför och jag köper helt klart hur du tänkte men nu då?
Lobelia var god - hur går då dina tankar nu?![]()
Enligt min hypotes så hade du inte koll på Myrtens röst. Och då tänker jag - om du vore i lyan och om du ville lägga en alibiröst så är en röst på FiaM djärv iom att det då funnits ytterligare två som kunde lagt rösten på henne.
Å andra sidan - om du sitter i lyan med både Myrten och FiaM och Snurrfian så har ni ju helt kontroll över röstsituationen i det läget.