Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Både bra och dåligt
Det var ju jäkligt bra att Mammas var ond och var den som lynchades, känns som om bilden har klarnat väldigt mycket iom det, men det är verkligen INTE bra att ängeln blev käk.
Bilden har klarnat? Kan du utveckla?
Aha, såg inte det fetade. Syns så dåligt i citaten. Jag tror inte nödvändigtvis att de är på olika sidor, men jag tror inte att vi har fem ulvar
Alltså jag tror mer på Caisa och Paddan som ulvar och då kan inte både Cirkus och CB vara det också. Men Paddan eller Caisa kan vara goda och CB och Cirkus onda tillsammans.
Okej, då är jag med, jag trodde att du kanske listat ut något som gjort det osanolikt att de var ulvar tillsammans.
Nu vet vi ju att cb var god.
Ja, och därför tyckte jag ulvarnas val var lite konstigt. Om det var fyra ulvar från början så bör det vara Caisa, Paddan och Cirkus. Om inte du, Sasse och Habina blåst mig totalt Om det bara var tre ulvar så tycker jag nog Caisa och Paddan är mest misstänkta.
CB var väl ganska skeptisk till iden att Mammas var ängeln så ulvarna kan ju ha misstänkt att CB var ängeln och valt henne just därför?
Ehh, förstår inte alls era misstankar mot mig. Förklara gärna lite noggrannare.
För det första var det Niyama som påpekade att Mammas (i den teori jag redan tyckt var långsökt) i så fall borde vara ängeln. Det fick mina tankar att snurra och då kändes det helt plötsligt inte lika långsökt.
Efter att ha funderat vidare och diskuterat saken ytterligare så jag reflektera lite återgick jag till att den var långsökt och röstade på en av dem jag tyckt varit mest skummast sen igår.
Jo såklart. Eller att hon skyddade sig själv och ulvarna fick den raden. Men för mig gjorde det ju att antalet möjliga onda krympte, därför tyckte jag att det var konstigt.
Fast ulvarna kanske inte bara väljer käk för att lura dig mesta möjliga
Eller så får vi andra komma ihåg att du inte brukar nämna sådant det är ju inte bara hur niyama
Jag hänger med i hur du tänkte och håller med eller jag gillar inte just ordet ondförklaring i sammanhanget utan snarare fiska misstankar och se om det nappar. Ulvar gör ju det ibland.
Dvs hon försöker lite lätt rikta misstankar mot jeffery för att se om någon hakar på och om då ingen "nappar på betet" så släpps det.
Dessutom så om jag har rätt i min misstanke om att Mammas är ulv och om habina också är det så skulle ju Mammas gärna vilja hjälpa habina och då vill hon väl påpeka och lyfta uppatt habina brukar skriva skumma saker. Men om de är ulvar ihop så vill hon väl helst inte göra det öppet så då kan ju det varit smart av Mammas att liksom "gömma" hjälpen genom att ge den genom kritik mot dig?
Många om där men värt att notera tycker jag.
Naturligtvis tror jag inte att niyama med flit skulle skriva något sådant, verkar himla dumt att medvetet försöka hinta om det i det läget. Dessutom var inte fokus på ordet "jättetaggad",det var bara en liten extrareflektion utan det jag reagerade på och ville betona i min teori var att hon bad om teorier.
Och ja, Niyama verkade taggad innan, var svårt att missa om man läste anmälningstråden. Det stärker ytterligare min misstanke faktiskt. Om det inte vore en taktisk fördel för ulvarna att käka henne så tror jag inte de hade valt just henne( det vore rätt taskigt). Sedan kan hon naturligtvis blivit vald av en helt annan orsak än jag tror men någon form av taktiktänk tror jag fanns med valet.
Fast så har jag inte sagt, naturligt vis måste inte den som misstänktes mest av den käkade vara ond. Det känns som att du misstolkar min teori ganska grovt.
Resonemanget kring varför Niyama valdes är en del i en helhet det trodde jag framgick men jag var kanske otydlig. Anledningen till att jag citerade niyamas teoriinlägg mot dig var för jag instämmer och håller med i dom.
Sammanfattningsvis så för att för enkla. utan inbördes ordning:
1. Jag misstänker dig på grund av valet av niyama det här kandelas upp i flera delar.
1a. Om Niyama varit siare så var du den mest troliga att bli siad.
1b: Jag tror inta alla hade noterat tolkat det där inlägget som jag fick "viktig god speciallroll"-vibbar av som att hon hade varit siare, snarare rätt få faktiskt. Därför var jag noga med att inte skriva ut i tråden att jag kände så om det inlägget för jag ville inte tipsa ulvarna. Så när niyama sedan dog så kopplade jag ju det till det inlägget och tänkte då vem kan ha tänkt så? Då var du en mycket möjlig kandidat jag upplever att du är skicklig på att upptäcka sådant(både som ond och god)
2. Jag misstänker dig av samma anledningar som niyama, för att dela upp det också(förenklat så du behöver inte anmärka på ordval)
2a. Din beteende/spel/spelstil första dagen
2b. Ditt och caisas eventuella sammarbete
Nu vill jag dessutom(se mitt svar till cirkus lägga till)
3. Ditt eventuella försvar av habina
Nä, kanske inte Men de vill väl vinna, och då vill man väl ha såna som går att få misstänkta kvar.
Jo såklart. Eller att hon skyddade sig själv och ulvarna fick den raden. Men för mig gjorde det ju att antalet möjliga onda krympte, därför tyckte jag att det var konstigt.
Jag måste ju erkänna att jag fattar faktiskt inte detta.
Varför var det konstigt? jag håller med glömmerallt om att CB var ju skeptisk till att Mammas var ängeln så om ulvarna fattade att CB var det ett det mest sannolika valet?