Anar att ulvarna tar död på mig igen om en stund så skriver ner mina tankar om alla lite snabbt nu, mest ur huvudet.
Paddington - har jag inte läst så mycket av än men Jeffrey kändes hal. Behöver gå igenom mer här men blir inte förvånad om det döljer sig en ulv här.
Habina - tycker Habinas röst på GA var hur konstig som helst, men det är ju bara så som Habina brukar spela (sorry Habina) så jag tycker inte det tyder på ondhet. Hennes inlägg känns som en typisk god Habina där hon snöar in lite på de som misstänker henne.
Cirkus - måste kika mer på henne när jag hinner. Uteslutningsmetoden ger att hon eller CB bör vara ulv (om det är fyra stycken).
Sasse - hon kan visserligen lura mig totalt men hon känns god främst pga hennes teorier kring Mammas.
CaisaLundblad - min huvudmisstänkte. Har redan skrivit om detta. Mammas röst på henne igår (värdelös alibiröst i och för sig), och "samspelet" dom emellan tycker jag tyder på att Caisa är Mammas kollega. Kändes dessutom som att Caisa gjorde ett litet desperat försök att rädda Mammas.
_CorpseBride_ - måste kika mer på. Om Cirkus är god tror jag att CB är ulv.
Glömmerallt - tror jag är god pga hennes jakt på Mammas. Visserligen vore det ju ett bra alibi att se till att kollegan lynchas men nej