Jösses vad det hänt grejer i leken.
Jag känner mig i vanlig ordning förvirrad, men jag skall försöka att sammanfatta lite av mina tankar. Jag kommer inte att citera någon, då jag försöker få iväg det här inlägget så snabbt jag kan.
Jeffery/Paddington. Jag kände mig osäker på Jeffery redan i början och det har inte blivit klarare efter att Paddington tagit över rollen. Jag vet verkligen inte var jag har henne, så hon är i limbo för stunden.
Bumpo/Niyama2. Bumpo kändes sådär god utan så mycket tid, som hon ofta känts när jag spelat med henne. Niyama2 är jag mer osäker över. Tycker förvisso att hon har intressanta teorier kring vilka som är onda, men hon låter så tvärsäker. Hon känns lite som att jag tror att jag vet var jag har henne och så skriver någon ett inlägg mot henne (som Caisa nu) och så börjar jag vackla. Något mer åt den goda sidan just nu.
Cirkus. Har gjort ett par helomvändningar som jag inte begriper mig på. Den senaste reagerade flera andra på också, var bara ett par sidor sedan. Så om inget väldigt revolutionerande händer så tror jag cirkus är ond.
Sasse. Känns god, letar onda för fullt. Resonerar bra och jag är ganska säker på att hon är god. Kan förstås lura mig, men då får jag stå mitt kast.
CaisaLundblad. Hm... Tycker att Caisa skrivit konstigt hela leken igenom. Hoppat på andras idéer som en drunknande kastar sig över en livboj (sådant där skulle jag aldrig skriva på mobilen, hehe). Hon är den som jag tycker betett sig märkligast med röstningen kring mammas, så hon är helt klart mest misstänkt i mina ögon.
Ledsen att höra om ditt IRL-bekymmer Caisa, har inte mycket mer tröst att ge än att tiden läker alla sår. Kram!
Glömmerallt. Med tanke på rösten på mammas och hur säker hon verkade, så är hon åt det godare hållet i min bok.
Nu blir jag än mer nervös, när jag inser hur få vi är kvar.
Vacklade lite mellan cirkus och Caisa, men en röst på cirkus idag gör ju varken till eller ifrån, så jag hoppas jag får ut en ond nu.
Habina röstar på CaisaLundblad