Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Noterar att det verkar vara två ulvar kvar.
Jo, fast Paddan var väl den som startade med att helt förvränga vad jag skrev. Mitt inlägg om alla:
Paddans inlägg (del av):
Det känns som att hon lite desperat försöker hitta på nåt om mig. Eller så har hon inte ens brytt sig om att läsa vad jag faktiskt skrev.
jag dog visst
Jag aviserar att jag kanske kommer att ha lite dålgit med lektid senare idag för jag ska hämta hem hästen från betet. Han har inte gått att komma nära de senaste tre veckorna och hagen är 6 hektar så det kan ta sin lilla tid misstänker jag.
Jag har försökt att skumma igenom leken nu och jag känner mig väldigt förvirrad. Skulle nog behöva läsa igenom ett antal fler ggr innan jag får någon ordentlig överblick.
Jag ser att alla förutom Habina röstar på Mammas och jag kan inte riktigt se vad ni tycker er har sett (måste nog läsa igenom fler ggr). Det jag känner är att efter GAs väldigt tidiga röst så känns det ganska så klart att det skulle bli mer eller mindre ett drev mot Mammas vilket gör att det är svårt att utläsa något av teorierna eftersom även ulvarna kan dölja sig i "massan".
Jag har svårt att se vad GA skulle vinna på att lägga en så tidig röst om denne var på onda sidan och jag får deja vu från en annan lek där någon annan gjorde på liknande sätt vid en avgörande röst men jag tycker hela resonemanget runt anledningen till varför Niyama käkades haltar en hel del, MEN däremot inte att GA kanske inte har rätt i sina misstankar. Om man har väldigt stark anledning att tro att någon har en viss roll men inte har tillräckligt m teorier att gå på så får man skapa sig teorierna själv och det känner jag nästan att GA gjorde den här gången. Jag tror inte att någon ond tycker det skulle vara kul att leken dog på dag2 när det varit uppehåll så länge och de flesta är leksugna så därför kan jag inte dra någon annan slutsats än att GA är något på spåret och därför hamnar även min röst på Mammas idag.
Paddington röstar på Mammas
Jag måste säga Cirkus att jag tycker nog det är du som vände ganska tvärt Här är det Caisa och Habina som du håller som mest onda. Sasse håller du åt det godare hållet och hon har röstat på Caisa. Även GA håller du åt det goda hållet och hon har röstat på Caisa. Ändå väljer du att följa Paddan och rösta på mig. Om det är tre ulvar kvar så vinner ju onda om en god lynchas nu.
EDIT: Jag verkar ha läst fel någonstans. Habina röstade inte på Mammas dag 1, utan på Koppen. Ska kolla igen om Habina röstat på Mammas alls, annars lär jag leta upp det inlägget Paddan skrev att hon gjort det
Nu har jag smugit in på muggen och skriver från mobilen.
Jag hinner inte kopiera och fixa men vill bara bemöta Niyama lite. Som dagen utvecklat sig så tycker jag fortfarande att du gick från neutral potentiell skum till mer skum. Så nån tvärvändning tycker jag inte det var. För mig var det när jag la min röst ett val mellan tre i princip lika skumma man får ju bara röst på en..,, tyvärr.
NU är jag tillbaka.Är du här föressten @Paddington ?
Vad var det med Habinas röst på GA som gör att du håller Habina god? Jag har nog missat det inlägget (eller glömt vad som stod i det, mer troligt kanske).
Okej! Jag kommer verkligen inte ihåg hur Habina brukar spela. Alls. Ser att både du och Paddan håller henne åt lite godare hållet. Behöver nog läsa hennes inlägg igen känner jag.
.
Förstår inte hur man lägger in citat i citat så jag kopierade länken till mitt inlägg i stället.#302
Inlägget ovan kan väl ses som ett litet försvar av Mammas (fetmarkerade). Eller så tolkar jag fel.
Sedan kan jag inte hjälpa att tycka Paddans röst där var lite tråkig. Hela inlägget säger att hon inte riktigt förstår varför Mammas är misstänkt. Och hon röstar bara på Mammas för att hon tror att glömmerallt är siaren. Det här är ju lite OT dock. Jag tycker man bör rösta på de man misstänker och inte bara följa någon annan för att den eventuellt kan veta något.
Så OnT kan jag tycka det är lite lätt röst, att bara ”följa strömmen”, fast man inte verkar misstänka den man röstar på.
Va, menar du att du inte hann sätta dig in i leken på den stundenJag kom in i leken en timme innan DL (efter att LL flyttat på DL-tiden), under den tiden skulle jag läsa in mig i hela leken samt försöka förstå vad som skett och försöka hitta teorier.