Varulvslek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslek

Det börjar ärligt talat kännas som att de goda är på steg två och ulvarna steget före dem (steg ett) medan jag är på steg fyra :p fram med dumstruten!

Förövrigt vill jag poängtera att jag inte analyserade sönder dina teorier, utan bara ville veta hur du tänkte. Så om du fortfarande håller på dom teorierna, vill jag gärna veta varför eller av vilken orsak :)

Blir så lång tid om det blir först på lördagkvällen, men du har ju hela fredagen på dig att rösta. :) Tänkte att natt DL kan bli på lördag kväll i så fall.

Ja, antingen det eller så missade de att käka.:)

Jo fast det känns väl ganska orimligt? De enda som inte varit inne och skrivit idag är väl lillelorden och con? även om båda är ulvar så borde det ju finnas någon mer ulv kvar som kan välja nått.

Fast visst en orutinerad ulv kanske är osäker inte vill bestämma själv och avvaktar och så missas det?

Japp, uppfattat, jag tänkte bara inte på det :D

*kl*

Nu känns min hjärna som lika mycket mos som potatismoset som jag hade till middag :crazy: Hur många deltagare är det kvar nu? Är det bara specialroller och ulvar kvar tro?

Efter alla dramatiska händelser var byborna glada över en lugn natt.

DL imorgon 20.00. Natt DL 11.00 på fredag.

Så kör vi följande Dag DL på lördag förmiddag, om det låter okej? Känns kanske som ett bättre alternativ än tidigt på fredag?

Låter jättebra borde ge alla möjlighet att hinna rösta.

Jo fast det känns väl ganska orimligt? De enda som inte varit inne och skrivit idag är väl lillelorden och con? även om båda är ulvar så borde det ju finnas någon mer ulv kvar som kan välja nått.

Fast visst en orutinerad ulv kanske är osäker inte vill bestämma själv och avvaktar och så missas det?

För det första så kan ju ulvarna ha varit inne och valt utan att ha skrivit något i tråden. För det andra så finner jag det orimligt att av de alla som varit inne och skrivit idag så är bara en av dem en ulv.

För det första så kan ju ulvarna ha varit inne och valt utan att ha skrivit något i tråden. För det andra så finner jag det orimligt att av de alla som varit inne och skrivit idag så är bara en av dem en ulv.

Ja det är ju det jag menar, det är orimligt att ulvarna inte skulle valt något.

Va? Om det bara var en lite mer oerfaren ulv inne vid NattDL så kanske inte denne vågat välja, utan att ha hört med sina kollegor. Inte att det bara skulle vara en ulv i leken, utan att det bara skulle vara en inne runt DL.

Näää? Jag hoppas att ingen är så försiktig av sig. Det är väl bättre att välja någon, vem som.

Det är klart det är bättre att välja någon men orutinerade spelare gör så mycket som jag tycker är konstigt:p Tex. om en ny och osäker ulv är inne under dagen i leken med många timmar till nattdeadline och inte har kontakt med de andra så kanske den utgår från att de andra kommer in senare och väljer.

Men som sagt jag utgår från att de försökte äta någon.

Va? Om det bara var en lite mer oerfaren ulv inne vid NattDL så kanske inte denne vågat välja, utan att ha hört med sina kollegor. Inte att det bara skulle vara en ulv i leken, utan att det bara skulle vara en inne runt DL.

Runt DL? Jag uppfattade det som att man menade hela dagen, onsdag, idag?

Men alltså även en orutinerad ulv borde väl begripa att den måste välja om den är inne vid deadline och den inte vet om något är valt? Det är ju snarare tidigare under dagen som en orutinerad spelare kanske väljer att avvakta.

Men alltså även en orutinerad ulv borde väl begripa att den måste välja om den är inne vid deadline och den inte vet om något är valt? Det är ju snarare tidigare under dagen som en orutinerad spelare kanske väljer att avvakta.

Jag svarade för dig, hur jag trodde du tänkte, eftersom Asko ifrågasatte ditt inlägg. Det gick kanske inte så bra? :p

Ditt inlägg under

var vad jag tolkade att du menade att en orutinerad ulv kanske inte skulle våga välja om ulvkollegorna inte var aktiva runt DL.

Det var så jag tolkade dig, rätta om jag har fel. Jag tror inte på den teorin dock.

Men det var tydligen såhär du menade. Jaja :p

Det är klart det är bättre att välja någon men orutinerade spelare gör så mycket som jag tycker är konstigt:p Tex. om en ny och osäker ulv är inne under dagen i leken med många timmar till nattdeadline och inte har kontakt med de andra så kanske den utgår från att de andra kommer in senare och väljer.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar