Sv: Varulvslek
DL ikväll 19.00. Natt DL ikväll 22.00.
DL ikväll 19.00. Natt DL ikväll 22.00.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte nån rösta nån gång då? Eller komma med några teorier? Eller bjuda mig på kaffe och bulle?
Alltså. Jag vrider och vänder på tankarna. Först så tänkte jag som du, att de är på olika sida och just därför så vill de kopplas ihop - om någon av dem är ond, jag kan dock inte dra slutsatsen vem av dem. Sen så slogs jag av paranoian och hur man antagligen bäst försöker dölja att man är på samma sida, jo genom något så uppenbart som de just har hållit på med. De tramsar och är varandras bästisar - vilken bra dimridå, ingen kan ju ana att de på riktigt sitter i lyan? Eller?
Sedan finns det ytterligare ett alternativ och det är tankevurpa - själv har jag märkt att ibland när man är i lyan och har svårt att veta vem man ska rösta på (man vet ju vilka som är onda redan) så är det väldigt lätt att man råkar rösta på fel person bara för att man råkar ha det namnet i huvudet...
Hmmm, blev det där begripligt??
Eller ja, AskoIIs teorier finns ju också, som jag tycker är märkliga, men det är nog mest för att jag inte förstår ett jotta. Sedan är hon ju ny. Jag har lite överseende med nya och deras försök till teorier
Men jag har reagerat på Asko pga att jag inte hänger med i tankegångarna och känns lite ologiskt. Å ena sidan, om jag tolkar det rätt, så kan det vara ett försök att lägga fokus på andra och bort från sig själv - å andra sidan kan det vara oerfarenhet. Oavsett vad så är det det jag reagerat på mest och jag vet inte om jag ska tolka det som gott eller ont.
Asko tycker jag har helknepiga teorier och jag gillar inte det där att hon igår verkade säker på Caisas godhet och att de som röstade på Caisa var onda. Sen känns det som att hon snöat in lite på det här att Con skulle räddat KD. Eftersom jag ändå misstänker Con litelite känns det knepigt. Även att Asko är ny gör det svårare.]
Asko - reagerade på att hon verkade så säker på att Caisa var god och genast skickade lite misstankar mot de som röstade på Caisa. Nu är ju Asko ny så det är svårt att veta hur hon resonerar, men som jag skrev igår känns det lite "ulvtaktik". Hennes andra teorier verkar så himla förvirrade (förlåt Asko) så jag vet inte om detta säger något om hennes roll.
Ni vet väl att ni kan säga till om ni inte begriper min "teori" (som är så usel att den inte ens förtjänar sitt namn)?
Niyama ändrar sin röst till Cirkus