Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Innan detta hade hon alltså lagt upp en ulvkollega för lottning (av misstag) i ett tidigt skede och även käkat sig själv en natt när det var uppenbart att eremiten skulle stoppa käket. Tror även att jag skyddade Myrten sista natten, så det var ju inte konstigt att cirkus var förvirrad... Men fy faaaan vad frustrerad jag var sista dagen!
Det var ju i den leken hon lurade brallorna av oss alla. När vi medvetet röstade ut Niyama för att hon var siare () näst sista dagen och jag sista dagen var så frustrerad så jag höll på att slita håret av mig för att ingen fattade det som för mig var så SJÄLVKLART utan istället vände sig mot mig, trots att jag blivit godförklarad av siaren... Det var den desperationen jag försökte återskapa ikväll för övrigt.
Vi diskuterade massor innan vi valde dig. Jag har ett svagt minne av att orsaken kan ha varit något du skrev som eventuellt kunde innebära att du var siare. Om inte annat så var det visst ett väldigt förvirrande val.
Nä, det var för att vi misstänkte att du kunde vara siaren för att du verkade tro så hårt på att cirkus var god. Det var nog mest det, plus att du inte hade så mycket misstankar mot dig så vi såg ingen anledning till att ha dig kvar.
Det känns som jag har missat århundradets bästa lek
Tja, en av de mer minnesvärda åtminstone.
Jag satt och funderade på det. Du skrev att du fnulade på vilka specialroller som tillhörde vilka deltagare (typ), men HUR kan en röstfifflare ta reda på något sådant egentligen?
Jag hade kanske fattat att du var röstfifflare om du inte hade dött den natten, och du kanske hade fattat att jag var spion då? Men sedan då?
Jag kommer typ bara ihåg lekar där jag gjort något stordåd. Visserligen också lekar där det hänt något helt oväntat, men typ för flera, flera år sedan!