Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så det fanns inte en chans i världen att jag skulle ha röstat på Zassoo eftersom hon var den enda jag VISSTE var god efter att ulvarna försökt käka henne den natt jag valt att skydda henne. Det var ju även enda natten de misslyckades med sitt käk.
Jag tänkte länge om Shaggy med flit låtit bli att rösta i den första lynchen. Hur var det?
Sasse: Skydda sig själv? FÅR man det? Tanken slog mig aldrig ens...
Jag tänkte länge om Shaggy med flit låtit bli att rösta i den första lynchen. Hur var det?
Zassoo, varför använde inte du din sia för? Är det inte värt att få en sia även om LL bestämmer vem du ska rösta på, va, va, va?
Jag kan meddela att jag kände mig ytterst snuvad på konfekten! Äntligen fick jag vara ulv, så blev jag lynchad av min egen lya
Jag förstår inte.
Hur lurar jag spioner genom att skydda någon? De får väl bara veta att denne är skyddad?
Jahaaaa, du trodde Hedinn var ängellärling tills du siat mig för att jag skyddade Hedinn första natten, det var det du menade, typ?
Heddan hävdar att det var ett "misstag"
Hedinn: rösten dag ett - har du gått i skola hos Mammas & Myrten eller?
Käket ikväll: Varför Sasse? Var helt övertygad om att du skulle försöka med zassoo.