Sv: Varulvslek!
Myrten - väl talat! Har faktiskt inte så mycket att säga, allt hen skriver känns vattentätt, vilket inte gör mig klokare i frågan om var Myrten står.
Paddington - håller med Paddi om frågetecknet kring hur Myrten kan vara så säker på Hedinn. Jag ser nämligen inte alls samma sak skrivet i sten, men det är för mig otänkbart att Myrten skulle tjäna på att driva så hårt mot Hedinn om Myrten är ulv och Hedinn bybo. Det som sätter Paddi på plus hos mig är att hon påtalar möjligheten om ett ev. siande - det känns som att en ulv hellre hade viftat bort den möjligheten.
Hedinn - känns sval och neutral, men jag börjar också misstänka att det ligger något bakom Myrtens hårda driv på Hedinn.
Ottilia - har egentligen inte något sedan det oväntat klarsynta inlägget sist, vilket likt flera andra (bl.a Sasse) får mig att reagera. Har egentligen varken eller på Ottilia, men enligt den teori som uppkommit i tråden ang. att erfarna spelare käkas pga. oerfarna ulvar så ligger ju Ottilia rätt nära till hands.
Shaggy - fortfarande väldigt skum. Och jag får negativa vibbar av att hen försöker göra Myrtens uttalanden mindre trovärdiga genom att använda argumentet att det var Paddi som påtalade att Myrten kanske har siat Hedinn.
glömmerallt - fick "grymt stora ulvvibbar" av att Sasse ändrade sin röst, vilket glömmerallt verkade vara ensam om. Samtidigt vore det inte smart att efter det käka Sasse och därmed avslöja att hon var god, om glömmerallt är en av ulvarna.
Vira - har väldigt svårt att pejla av Vira. Ärligt talat så är det lite samma visa som med Shaggy - skriver en del text men jag blir liksom inte klokare. Varit inaktiv sedan hen radade upp röststatistik och skulle komma med analyser i ett senare inlägg.